Supporter möjligheter?

tka
Medlem
Supporter möjligheter?

Jag tycker det är underligt att FZ på flera ställen på sidan föreslår att bli supporter, men att man inte kan hitta någonstans med prisuppgifter eller möjlighet att anmäla sig för det.

Är det bara gammal information som ingen orkat ta bort?

Medlem

Tror man inte kan bli supporter längre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Supporterprogrammet lades ner förra året i samband med flytten till Geeks Publishing. Nyheten om det kan du läsa här: http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20151001/supporta-fzse-geno...

Nu börjar det vara ganska länge sen den nyheten publicerades och tanken var nog att informationen om supporter-programmet skulle städas bort när de bytte platform för siten vilket ännu inte har hänt. Förhoppningsvis så kan supporter-funktionen återkomma någon gång i framtiden, jag betalade gärna några hundralappar för att stötta ett fz.se utan reklam.

/ LordDaimos

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av LordDaimos:

Supporterprogrammet lades ner förra året i samband med flytten till Geeks Publishing. Nyheten om det kan du läsa här: http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20151001/supporta-fzse-geno...

Nu börjar det vara ganska länge sen den nyheten publicerades och tanken var nog att informationen om supporter-programmet skulle städas bort när de bytte platform för siten vilket ännu inte har hänt. Förhoppningsvis så kan supporter-funktionen återkomma någon gång i framtiden, jag betalade gärna några hundralappar för att stötta ett fz.se utan reklam.

/ LordDaimos

Ja, det kan ligga några gamla rester kvar. Vi byter plattform innan oktober


signatur
Medlem

Hittar inte, var står det? Testa göra en hard refresh av hemsidan CTRL + F5.

Om det ändå finns kvar hoppas jag att de städar bort det. Ha kvar felaktig information i 4 månader till är inte snyggt.

Flakmonkey

Gällande detta så kan jag bara hålla med om att supporterprogrammet skulle vara uppskattat. Nu vet jag inte hur mycket ett sådant skulle behöva kosta för att täcka de potentiella reklamintäkterna, men några hundra är ju det ju lätt värt. Så hoppas att nya plattformen har stöd för det eller åtminstone planerar att implementera stöd för det.

1
Skriv svar