Pirates of the burning sea !!
Jag skulle verkligen uppskatta om någon skulle kunna förklara lite hur detta spel fungera. Har läst igenom tråden och majoriteten verka verkligen gilla detta spel. Så hur är det? Har man många valmöjligheter? Är det lite som SWG (att man inte enbart behöver gå ut och slakta monster utan det finns saker vid sidan om som man kan roa sig med)?
Gief me some info or a dolphin will die!
Edit: tittade lite på olika filmsnuttar på youtube och jag måste säga att markstriderna såg ruskigt tråkiga ut. är det så eller är man wow-skadad?
Har funderat med att börja köra detta e det värt ? är det några som kör det ? och vf skulle jag börja kö det joo jag älskar pirater .. Men e det en skön känsla i spelet ?? Vad kan man gö på det som e så bra ? Just nu kör jag wow .. Snälla svara ?!
Har börjat lira igen efter satt slutat nån månad efter start. Tycker att det är riktigt roligt nu. Spelet är verkligen annorlunda jämfört med andra mmo's. Skeppstriderna är underbara (långsamma och taktiska, så den som vill ha snabb action PvP tittar på fel spel). AvCom (fäktning) kommer att revampas inom kort vilket nog är behövligt. Systemet som det är nu är ingen höjdare. Totalt sett lider spelet av få spelare med majoriteten spelandes den Brittiska nationen. Men en hel del nya och nygamla spelare kommer varje dag och balansen blir bättre och bättre mellan nationerna.
Kan rekommendera folk som vill testa på nåt annorlunda mmo att skaffa en testnyckel och undersöka spelet själv.
Hur många personer är det på en server?