Det exploderar och byggs i första gameplay-trailern för Conan Exiles

Robot
Det exploderar och byggs i första gameplay-trailern för Conan Exiles
Medlem
Det exploderar och byggs i första gameplay-trailern för Conan Exiles

hoppades på mer ser inte ut att vara något mer än en Rust/Ark klon

Medlem

Ser ut att vara 15 år gammalt...

Blir väl ytterligare en i mängden av alla sandbox/survival spel som skeppas ut enligt löpande band principen. Finns det verkligen en sån stor marknad för den här sortens spel?

Fan, gör ett riktigt bra singelplayer RPG med Conan ip:t istället för dessa värdelösa mmo:s.

Medlem

Älskar hela Conan universumet men det där såg rätt segt ut.

FM-guru
F.d. Sisyr

Trailern var väl ingen vidare, men den sa heller inte så mycket. Bara att invänta mer konkret info.

Skrivet av Chomag:

Ser ut att vara 15 år gammalt...

Hade det här kommit 2001 hade din haka splittrats mot golvet.

Medlem

ganska kass trailer.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Trailern var väl ingen vidare, men den sa heller inte så mycket. Bara att invänta mer konkret info.

Skrivet av Chomag:

Ser ut att vara 15 år gammalt...

Hade det här kommit 2001 hade din haka splittrats mot golvet.

he he ja

https://en.wikipedia.org/wiki/2001_in_video_gaming

Men å andra sidan håller jag med, det såg väldigt gammalt ut ändå. Antigen det eller att det vore en jävligt tidig build, där de jobbar med allt annat är texturer.

Såg B ut i mina ögon, som en omgjord och försämrad version av Age of Conan (som för övrigt kom för 8 år sedan )


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Chomag:

Ser ut att vara 15 år gammalt...

Det såg ut att återanvända resurser från Age of Conan.

Medlem
Skrivet av Chomag:

Fan, gör ett riktigt bra singelplayer RPG med Conan ip:t istället för dessa värdelösa mmo:s.

Exakt! Conans värld och mytologi är stort och välutvecklat genom böcker och serietidningar. Tänk er ett Witcher 3 fast med bättre combatsystem som har hela Hyborean Age och kontinenten som spelrum. Hoppas det kommer nån dag

Medlem
Skrivet av DrDoom:
Skrivet av Chomag:

Fan, gör ett riktigt bra singelplayer RPG med Conan ip:t istället för dessa värdelösa mmo:s.

Exakt! Conans värld och mytologi är stort och välutvecklat genom böcker och serietidningar. Tänk er ett Witcher 3 fast med bättre combatsystem som har hela Hyborean Age och kontinenten som spelrum. Hoppas det kommer nån dag

Det hade varit något!
Men jag hade inte klagat om det hade funnits möjlighet att spela tillsammans med en vän.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av DrDoom:
Skrivet av Chomag:

Fan, gör ett riktigt bra singelplayer RPG med Conan ip:t istället för dessa värdelösa mmo:s.

Exakt! Conans värld och mytologi är stort och välutvecklat genom böcker och serietidningar. Tänk er ett Witcher 3 fast med bättre combatsystem som har hela Hyborean Age och kontinenten som spelrum. Hoppas det kommer nån dag

Ja, man drägglar över tanken på ett Witcher liknande Conan spel! Om CDP RED fick tag i licensen till Conan ip:t skulle jag inte gråta direkt.

Medlem

Varför dessa dåliga animationer i dessa spel?

1
Skriv svar