The Division börjar permabanna fuskare direkt

Medlem

Spelet var kul men pvp i dark zone tappade mycket när alla exploiters gick upp 30 ilvls över en natt när raids släpptes. Det ovanpå det faktum att det var 1-2 hackers i varje dark zone fick mig att tappa intresset.
Too lite, too late.
Kul att de börjar ta fuskandet seriöst nu i alla fall men jag tror de flesta redan har slutat spela.

Medlem

Spelade det nästan oavbrutet i en månad, men sedan tröttnade jag. Delvis på fusket, men också att det inte var så roligt längre.

Jag klagar dock inte har fått sjukt bra valuta för mina pengar.

Medlem
Skrivet av NympH:
Skrivet av Ronzem:

F.ö. så undrar jag varför folk alltid är så kåta på att spel ska hålla i all oändlighet och aldrig bli trött på det?
Spel är ändå det media som håller längst sett till antal timmar och pengar per timme.

Jag har spelat BF4 i 1170 timmar, och det är fortfarande roligt.
Testade Division betan och blev less efter 10 minuter.

Haha det är inte bara jag som är tokig i det spelet 1470 timmar bf4 och 1180 timmar i bf3... längtar till bf1


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Hade gärna sett mer fokus på den öppna pve-världen. Hade dumt nog förväntningar om att man rände omkring i grupper ca nästan hela tiden och sprang mellan hus, loota, uppdrag osv. Men riktigt så var det ju inte när det gällde PVE

Medlem

Det var väl på tiden men det är ju så dags... Känner ingen som spelar det längre, alla har gått vidare då det var för mycket fuskare.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Skitspel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Sket i detta spelet fullständigt.

Det här och Battlefront 3 måste vara de sämsta skitspelen de senaste 5 åren. Fan glad jag avstod från skiten.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Lite sen av mina 30 in game kompisar så spelar 2 pers fortfarande.

Medlem

Känns som om ubisoft osv inte riktigt var förberedda på MP-delen av det hela. Man kan nog aldrig till 100% få bort fusk men det går att göra det bra mycket bättre än här, och det verkar ha skadat spelets spelarbas i grunden, eftersom det är så viktigt i ett spel där player v player har en hel del fokus.

Medlem

Tycker själv att spelet fortfarande är väldigt kul med kompisar, men lite mer innehåll skulle inte skada:-)

Medlem

Tycker själv att spelet fortfarande är väldigt kul med kompisar, men lite mer innehåll skulle inte skada:-)

Medlem

Gillade storyn, underbart gameplay och hur kul som helst med polarna. Fuskandet och exploitandet förstörde dock allt nöje i DZ. Hade jag bara köpt grundspelet hade jag tyckt att det var väl värt pengarna för det nöje jag fått, men tyvärr så var jag dum nog att köpa ett Season Pass, vilket garanterat var mitt sista.

Jag har inte helt gett upp om spelet, men jag har händerna fulla med annat just nu, så det gör inte så mycket att Massive fixar till och städer upp lite medans jag tar en paus. Jäkligt synd att spelet får all denna skit bara för att folk hittar sätt att fuska...är ju egentligen dem jag avskyr. Tyvärr så finns det ett sådant överflöd av fuskande kräk så att utvecklarna MÅSTE skydda spelen bättre.

12
Skriv svar