Trailer-premiär för Forza Horizon 3 – snabba bilar i vackra miljöer

Robot
Trailer-premiär för Forza Horizon 3 – snabba bilar i vackra miljöer
Medlem
Trailer-premiär för Forza Horizon 3 – snabba bilar i vackra miljöer

Snabbt, men med arkadfysik.

Ambassadör
Xbox

Bilspel är där nere med kortspel, mobilspel och spetälska.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Bilspel är där nere med kortspel, mobilspel och spetälska.

Inte för alla. Finns dock för få bra bilspel. Speciellt de som har en öppen värld med realistisk fysik och mod support.

Medlem

De enda bilspel jag spelat och gillat har varit typ... Grid och kanske Dirt 1... men detta har ju jets? Känns som det blir svårt att balansera dock, även om ferarris är snabba.

Medlem

Vadå "Balansera" du kör med bilar i samma klass som din egna, precis som i verkligheten. Vissa vilar IMO ska aldrig kunna nå andra bilar i sånna hära spel. T.e.x. en Fiat Abarth 500 ska aldrig (oavsett hur mycket du slänger i den) kunna nå en smått moddad FXKK(?) eller LaFerrari pågrund av att deras bilar har mycket bättre handling(svengelska).
Om det hära spelet blir ens lite likt The Crew pågrund av att det ska "balanseras" så har dom misslyckats grovt

Medlem

GRID Autosport, Dirt 3 och Project Cars är bra, tycker jag.

bson:
Forza Motorsport 6: Apex finns ju redan till PC:

"Nu kan du spela Forza Motorsport 6: Apex på Win 10"
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20160506/nu-kan-du-spela-fo...


signatur

autograph

Medlem

Jäkla bra låtval, känner dock inte igen denna artist.
Originalet är en av dom bästa låtarna någonsin och jag byter gärna plats med Chris i videon alla dagar i veckan.

Medlem
Skrivet av Korken:

De enda bilspel jag spelat och gillat har varit typ... Grid och kanske Dirt 1... men detta har ju jets? Känns som det blir svårt att balansera dock, även om ferarris är snabba.

Jetsen är nog mest till specialevents där du tävlar mot dom. I Forza Horizon 2 så tävlar man mot ett par plan i en tävling och mot ett tåg i en annan.

Tävling mot tåget.

Tävling mot ett flygplan.

Horizon är mer som Need for Speed än Forza Motorsport så vill man ha lite mer "frihet" så är Horizon ett bättre val.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Vacker trailer för ett spel i en serie jag gärna velat ha till PC.

Vilket jag nu tar tillbaka när jag ser PC taggen haha, härligt!

Medlem

Äntligen ett Forza Horizon till PC!

Har länge velat spela tvåan, men har inte kunnat motivera kostnaden för en Xbox One.

Älskar Australien, men av det lilla man sett så tycker jag att södra Frankrike och norra Italien i tvåan känns lite intressantare och mera passande.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

1
Skriv svar