Steep är actionsport i en öppen värld från Ubisoft

Robot
Steep är actionsport i en öppen värld från Ubisoft
Medlem
Steep är actionsport i en öppen värld från Ubisoft

Satsar min stortå på att det blir F2P/P2W.

Gnällkuk
Skrivet av Bojkott:

Satsar min stortå på att det blir F2P/P2W.

Känns inte helt orimligt då det var mycket marknadsföring av RedBull med framför allt GoPro. Känns som ett reklamspel med hyfsad budget.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ett av de spel som har lyckats intressera mig mest såhär långt från E3-mässan. Påminner mig om ett SSX 3 fast mycket mer öppet.

Det har även bekräftats att spelet kommer att stödja VR, vilket de missade att nämna under E3-presentationen och trailern av någon anledning.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Tycker om SSX-spelen så ska hålla koll på detta.
Har varit i Annecy då jag var på skolresa till CERN i Geneve och utflykten till Mount Blanc inte blev av p.g.a. moln. Visste inte att Ubisoft har en studio där.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

Yes! Har väntat på något sånt här. Kul!

Medlem

Ser riktigt trevligt ut. Hade de tagit bort i stort sett all form av interface (poängsystem och annat trams) hade jag varit ännu mer taggad men detta får duga så länge tills spelbranschen mognat till sig en aning.

Medlem

Krockdockor i alperna... För mycket pop-in för min smak dock.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Verkligen ett spel som hade gjort sig i VR!

1
Skriv svar