E3 2016 är slut! Här är alla guldkorn och floppar

Robot
E3 2016 är slut! Här är alla guldkorn och floppar

Den välbesökta mässan bjöd på både högt och lågt.


E3 2016 är slut! Här är alla guldkorn och floppar

Any news om Rockstar?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Var ni och kollade något på Starbreeze?

Moderator | Testpilot
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Any news om Rockstar?

Enda nyheten som finns är att det inte finns någon nyhet. Så nu vet du det, tacka mig senare men en bulle och kopp kaffe.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Any news om Rockstar?

Enda nyheten som finns är att det inte finns någon nyhet. Så nu vet du det, tacka mig senare men en bulle och kopp kaffe.

Rockstar har inte kommenterat någonting om deras "appearence in a Big Way" ..officiellt?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Frilansare
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Any news om Rockstar?

Enda nyheten som finns är att det inte finns någon nyhet. Så nu vet du det, tacka mig senare men en bulle och kopp kaffe.

Rockstar har inte kommenterat någonting om deras "appearence in a Big Way" ..officiellt?

Vi publicerar ett rykte angående det vid 11

Medlem

Grym bevakning från er sida! Bra jobbat.


signatur
Medlem

Verkar som Zelda var väldigt populärt för de som besökte mässan. Personligen så var det ett av de mer intressanta spelen som visades upp. Tror Ninteno kan ha fått en hel del intresserade av en Wii U eller NX. Senast ett enda Nintendo spel orsakade en sådan hype måste ha varit Super Mario 64

Medlem

Var nog tråkigaste E3 hittills tyvärr, inte mycket nytt man blev så intresserad av.

Medlem

Liite kul var det att se Battlefield, men jag har gått och väntat i månader på att få se Elder Scrolls VI vid E3 iår, men det är väl bara att vänta tills nästa år

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Var nog tråkigaste E3 hittills tyvärr, inte mycket nytt man blev så intresserad av.

håller med!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

1
Skriv svar