Seinfelds lägenhet har återskapats i Doom 2 – slutar inte lyckligt

Robot
Seinfelds lägenhet har återskapats i Doom 2 – slutar inte lyckligt
Redaktör
Seinfelds lägenhet har återskapats i Doom 2 – slutar inte lyckligt

Doug Kramer hade varit ett respektabelt namn.


signatur
Medlem
Medlem

Doom 2? Seinfeld? Satte jag mig i en DeLorean istället för min egen bil hem från jobbet?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Hahaha... Klockrent. Dyrkar serien Seinfeld. George Costanza's farsa "Frank" är bäst. Han påminner om min farbror med sin gapandes röst som ger folk tinnitus...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Seinfeld Äger fortfarande


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hahaha... Klockrent. Dyrkar serien Seinfeld. George Costanza's farsa "Frank" är bäst. Han påminner om min farbror med sin gapandes röst som ger folk tinnitus...

Uncle Leo påminner om min...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Föresten, dessa är grymma med:

Denna är mer seriös, den har ett skönt beat.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Höguplösta äventyr som dessa kombinerat med en snabb quantum fireball hårdisk, vesa 32 grafikkort och ett isa soundblaster 16-bit. Dåtidens nirvana, nutidens nostalgi.

Medlem

Musiken i början är från TV-serien 'Titta han flyger' (The greatest american hero)

Medlem
Skrivet av kaishero:

Höguplösta äventyr som dessa kombinerat med en snabb quantum fireball hårdisk, vesa 32 grafikkort och ett isa soundblaster 16-bit. Dåtidens nirvana, nutidens nostalgi.

Ord jag inte hört på länge
tack!

Medlem
Skrivet av Ahris:

Musiken i början är från TV-serien 'Titta han flyger' (The greatest american hero)

Är väl den det ska vara referens till?

Medlem

Believe it or not, George isn't at home, please leave a message at the beep. I must be out or I'd pick up the phone, where could I be? Believe it or not I'm not home.

Seinfeld är det bästa jag vet. Tittar nästan dagligen på serien. Och detta var en grym take på det. Jag mådde bra i hela kroppen att se en kombination av Doom och Seinfeld. Loved it!

1
Skriv svar