Inaktiv
Guild Wars?

Kan någon förklara om guild wars är ett mmorpg spel och kostar det något i månaden eller så? för isånafall har jag missat nåt

Medlem

Kostar bara när du köper det sedan är det gratis.
Det finns väl tre paket eller vad man ska säga också som kommit med tiden. Det är som expansioner men ändå inte då du kan köpa vilken av dem som helst och spela utan att behöva någon av de andra. Enda är att du inte får tillgång till allting utan är begränsad av den versionen du köpte. Köper man fler så kan man lägga till de på sitt konto och får då tillgång till mer av innehållet... typ.

Det är väl ett MMORPG på sätt och vis men ändå inte. Det finns en typ av "rum" där folk möts inför uppdrag etc och sedan när du har din grupp så blir det en instans där ni spelar genom uppdraget tillsammans. Typ : )


signatur

osv.

Inaktiv

Vad tycker du\ni då?
Är det värt att lägga ner pengar på det?

Medlem

Kan inte säga att jag spelar det så värst... säkert ett år sedan sist nästan men ja det är kul att man kan ta upp det bara sådär utan att behöva betala och det är ett bra spel tycker jag.


signatur

osv.

Medlem

Kostar inte speciellt mycket så de pengar man lägger ner på de är helt klart värt de


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

tycker att ett spel ensamt kan vara ganska tråkigt, har du alla tre är det mycket roligare!

Medlem

Köp första och testa, gillar du de kan du ju gå på de andra men absolut inget måste


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Du kan ju vänta på att nästa expansion kommer närmare release, dom kommer antagligen som innan släppa en helg-trial för alla, då kan du testa om det är kul, eller så köper du helt enkelt original och sen fixar expansion :)!

1
Skriv svar