Spela demot på System Shock Remastered nu

Robot
Spela demot på System Shock Remastered nu

Minns ni när alla spel kom med ett "testa först"-erbjudande?


Medlem
Spela demot på System Shock Remastered nu

Det korta som det erbjöd var hur jävla bra som helst längtar ju redan till fulla spelet.

Inaktiv

Har just börjat spela SS2 med en kompis och det här ser riktigt bra ut! Men varför är det alltid någon som är skitdålig som spelar i klipp som detta? T ex: Lootar inte alla kroppar, timear slag dålig, taskigt aim och fortsätter skjuta på döda kroppar.

Ingen big deal egentligen men blir enerverande att titta på

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Har just börjat spela SS2 med en kompis och det här ser riktigt bra ut! Men varför är det alltid någon som är skitdålig som spelar i klipp som detta? T ex: Lootar inte alla kroppar, timear slag dålig, taskigt aim och fortsätter skjuta på döda kroppar.

Ingen big deal egentligen men blir enerverande att titta på

Jadu problemet i sig är väl svaret på frågan varför vissa bra spel får dåliga betyg, casual och dåliga spelare som är recensenter och att oftast spelutvecklare älskar spel men dom älskar koda och knopa vara bra på båda är svårt då koda tar rejäl tid.

Skulle man exempelvis sätta calle på fz emot hela gamespot recensenter i något fps spel så skulle jag vilja säga calle skulle kunna spela halvfull och endå vinna.

Som ovan gäller det inte alla men det är väldigt konstigt så få har tillåtelse att arbeta som recensenter och vara hutlöst dåliga på spel.

Samma gäller väl spel kommentatorer m.m

Det faller platt för mig och ger mig noll tillit och ger dålig eftersmak oavsett hur bra rescentionen är kan jag inte ta den på allvar ifall där är ett spelklipp i recensionen ifrån recensenten. och det visar sig han inte kan spela spel för fem öre.

Sen är det ju även så att man ska ju vara bra på skriva det gäller inte bara att vara bra på spela spel och ha ett öppet tankesätt.

Där man tittar på ett spel objektivt och sköter språket bra, själv litar jag dock mer på en lite sämre skrivande skribent som är sjuhelsikes bra på spel än någon halvdan gamer som skriver sjukt bra.

Men detta är väl jag det, kanske är fler som tycker som jag vad vet jag

tack för nyheten helt glömt bort detta ska testas när jag kommer hem!

Medlem

Kan ni sluta kalla det en "remaster"? Det är snarare en remake

k3m
Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av grollo_92:

Har just börjat spela SS2 med en kompis och det här ser riktigt bra ut! Men varför är det alltid någon som är skitdålig som spelar i klipp som detta? T ex: Lootar inte alla kroppar, timear slag dålig, taskigt aim och fortsätter skjuta på döda kroppar.

Ingen big deal egentligen men blir enerverande att titta på

Jadu problemet i sig är väl svaret på frågan varför vissa bra spel får dåliga betyg, casual och dåliga spelare som är recensenter och att oftast spelutvecklare älskar spel men dom älskar koda och knopa vara bra på båda är svårt då koda tar rejäl tid.

Skulle man exempelvis sätta calle på fz emot hela gamespot recensenter i något fps spel så skulle jag vilja säga calle skulle kunna spela halvfull och endå vinna.

Som ovan gäller det inte alla men det är väldigt konstigt så få har tillåtelse att arbeta som recensenter och vara hutlöst dåliga på spel.

Samma gäller väl spel kommentatorer m.m

Det faller platt för mig och ger mig noll tillit och ger dålig eftersmak oavsett hur bra rescentionen är kan jag inte ta den på allvar ifall där är ett spelklipp i recensionen ifrån recensenten. och det visar sig han inte kan spela spel för fem öre.

Sen är det ju även så att man ska ju vara bra på skriva det gäller inte bara att vara bra på spela spel och ha ett öppet tankesätt.

Där man tittar på ett spel objektivt och sköter språket bra, själv litar jag dock mer på en lite sämre skrivande skribent som är sjuhelsikes bra på spel än någon halvdan gamer som skriver sjukt bra.

Men detta är väl jag det, kanske är fler som tycker som jag vad vet jag

tack för nyheten helt glömt bort detta ska testas när jag kommer hem!

nä, jag tror knappast du är ensam att tycka så

Medlem
Skrivet av Cane:

Kan ni sluta kalla det en "remaster"? Det är snarare en remake

Varför kalla det något annat när det heter System Shock Remastered?

Medlem

452,124 Dollar när jag skriver detta

Gnällkuk

[quote=grollo_92]Har just börjat spela SS2 med en kompis och det här ser riktigt bra ut! Men varför är det alltid någon som är skitdålig som spelar i klipp som detta? T ex: Lootar inte alla kroppar, timear slag dålig, taskigt aim och fortsätter skjuta på döda kroppar.

Ingen big deal egentligen men blir enerverande att titta på :P[/qoute]

Ibland bjuds vi på undantag, men annars är det ju ofta game devs som lirar och de är sällan speciellt duktiga på att spela deras egna spel


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Provspelade demot. Begrep faktiskt inte om de lågupplösta texturerna var ett designval eller om de bara slängde in dem för att få ut demon med tanke på att ens vapen och fienderna hade högre upplösning.

rot
Medlem

FZ, det är inte längre en "Remastered" utan en "Remake".

1
Skriv svar