Black Desert Online får gratisexpansion idag

Robot
Black Desert Online får gratisexpansion idag
Black Desert Online får gratisexpansion idag

Hur snabbt kastar dom ut expansioner???

ELF
Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Hur snabbt kastar dom ut expansioner???

Detta är första.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Black Desert är ett extremt välgjort MMORPG i mina ögon, nästan löjligt hur mycket content man får trots avsaknad av månadskostnad. Världen är helt enkelt fantastisk att utforska och trots mina tre karaktärer mellan level 50-56 har jag fortfarande faktiskt inte tröttnat på combat-systemet eller det faktum att nästan allt är en grind fest. Med Valencia-updaten blir världen bara ännu större och nu skulle man säkerligen behöva ha BDO som ett heltidsjobb för att hinna med allt man vill.

Även ökensolen har sina fläckar dock, ibland vill man bara slita av sig håret eller offra oskyldiga får till RNG-gudarna p.g.a. spelets nästan löjliga RNG-system. Men lyckas man bara hantera besvikelsen när något av ens item går upp i rök - så har man en fantastisk spelupplevelse framför sig. Nu har dessutom Daum Europe förflyttat mycket av spelets funktioner från client side till server side vilket har rensat bort mycket av de hacks och bots vilket var ett problem för spelet för några månader sedan. Rekommenderar alla fans av MMORPG att försöka lägga vantarna på en 7 day guest och testa spelet. Speciellt om du är inne på sandbox, Guild vs Guild PvP, Open World PK och exploring.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av eddie the eagle:

Hur snabbt kastar dom ut expansioner???

Detta är första.

Andra faktiskt, det första var Mediah.

Anledningen till varför dom kastar ut expansioner så snabbt är eftersom dom vill komma ikapp den koreanska av någon anledning.

Medlem

Själv har man typ 5 alts, och inte ens besökt mediah. Synd å klaga

Har fortfarande inte spelat ut det första Guild Wars. Jag får inte gå i närheten av detta.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

ELF
Medlem
Skrivet av jimsam100234:
Skrivet av ELF:
Skrivet av eddie the eagle:

Hur snabbt kastar dom ut expansioner???

Detta är första.

Andra faktiskt, det första var Mediah.

Anledningen till varför dom kastar ut expansioner så snabbt är eftersom dom vill komma ikapp den koreanska av någon anledning.

Hm, det har jag missat. Måste ha släpps innan jag började spela eller strax efter att jag "slutade". Spelar annat, men måste ta mig an detta igen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Har fortfarande inte spelat ut det första Guild Wars. Jag får inte gå i närheten av detta.

Haha!


signatur

Niet.

Medlem

Inget udda med pingviner och öken.
Humboldt-pingvinerna lever i öken i Syd-Amerika. Visst, vi har alla fått se naturfilmer med pingviner bland is och fått för oss att de är arktiska djur, men det är de långt från i verkligheten

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av DrDoom:

Inget udda med pingviner och öken.
Humboldt-pingvinerna lever i öken i Syd-Amerika. Visst, vi har alla fått se naturfilmer med pingviner bland is och fått för oss att de är arktiska djur, men det är de långt från i verkligheten

Såg pingviner rätt ofta när jag var på stranden i Newcastle, Australien också.

1
Skriv svar