Sista chansen – Steams sommarrea slutar ikväll

Medlem

Inte köpt ett jota den här rean. Har en backlog som bara växer tyvärr. :/


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Sämsta steam salen nånsin ;/ inga special sales någon dag. det som var dag ett var samma pris sista dagen. dagens sales tycker jag verkar vara samma pris som alla andra dagar. bleh...
Jag köpte lite payday2 DLC fast jag bara lär spela dom på ett kompis lan ändå.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av tricky:

Har varit sugen på Insurgency sen jag såg att den var på rea. La till den i önskelistan och gick tillbaka idag. Efter att ha sett en recension blev det ett köp.

"My name is Jafar
I come from a far
I have a bomb in my car
Allahu akhbar"

Standardskämt som finns att hitta lite varstans på Steam, Youtube och diverse andra sidor. Tror det kommer från Twitch från början, men minns inte riktigt.

Medlem
Medlem

Sket i det i år. Blir bara att spelen ligger orörda ändå

Medlem

Arma 2 complete för att kunna testa Day Z och sen funkade inte det ändå. Fucking moddar alltså, man är inte 15 och har oändligt med tid att läsa spaltmeter om allt som måste ordnas med för att få nåt att funka.

Sen köpte jag Life Is Strange (och spelat ut, GRYMT!) och Lifeless Planet. Fjorton spel på önskelista men alla andra hade för dåliga priser även med rabatter.

Skrivet av WildThing:

Köpte Stick of truth, Company of Heroes 2: Ardennes Assault och Life is strange. Är det några dunderdeals man missat egenligen?

Ardennes Assault är myckett bra och oförlåtande på General svårighetsgrad. Jag kommer ihåg hur det skreks desperat om hur de var de sista som var kvar när alla mina requisition points var slut. Jag vann en pyrrhusseger men klarade inte av att återhämta mig till nästa slag och sen sänkte jag till medium svårighetsgrad.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Arma 2 complete för att kunna testa Day Z och sen funkade inte det ändå. Fucking moddar alltså, man är inte 15 och har oändligt med tid att läsa spaltmeter om allt som måste ordnas med för att få nåt att funka.

Jag gjorde exakt samma sak under sommarrean för 2-3år sen. Köpte Arma2 för ~€30, fick DayZ att funka efter ett tag, testade en stund och avinstallerade hela rasket. Tänk om man haft möjlighet att göra en retur som man kan numera...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

12
Skriv svar