Lord of the Rings Online: Hur ligger det till hos oss på FZ?

Medlem

Har en lvl 21 Champion och en lvl 25 Captain på EN Laurelin, en liten Burglar på EN Eldar också.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag testade det, efter ganska exakt en månad hade jag levlat min minstrel till 50 samt dödat alla raidbossar i spelet... boooring.

Medlem
Skrivet av Carl G:

Jag testade det, efter ganska exakt en månad hade jag levlat min minstrel till 50 samt dödat alla raidbossar i spelet... boooring.

Om du gjorde det på 1 månad lär du iofs ha lirat massor och haft jävligt kul
För inte gör man det om det är Boooring


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av Carl G:

Jag testade det, efter ganska exakt en månad hade jag levlat min minstrel till 50 samt dödat alla raidbossar i spelet... boooring.

Sammanfattning:

Skrivet av SuperTank:

Ja precis! Jag hatar dessutom Coca Cola för att Pepsi inte smakar gott.

Det där är bara en sjuk överdrift, gillar du inte spelet kan du väl åtminstonde ge konstruktiv kritik.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Det är inte en överdrift... jag är jävligt hardcore helt enkelt. En vecka för maxlvl, en vecka till för att maxa ut mig i crafted teal gear. Och som Minstrel var det bara att välja och vraka mellan guildsen, tog en som kommit ganska långt och sedan föll raidbossarna snabbt.

Dödade alla dom tagit innan första veckan och de två återstående veckan efter.

Det finns ju ingen gear progression att tala om i spelet heller. Crafted sakerna är ofta bättre än raiddropsen.

Edit: eller aja det kanske tog ngn vecka till att döda Thorog, men inte mer.

Medlem

Hmm


signatur

hough I fly throught the valley of death, I shall no fear evil, for I am 80,000 feet and climbing

Medlem
Skrivet av Carl G:

Det är inte en överdrift... jag är jävligt hardcore helt enkelt. En vecka för maxlvl, en vecka till för att maxa ut mig i crafted teal gear. Och som Minstrel var det bara att välja och vraka mellan guildsen, tog en som kommit ganska långt och sedan föll raidbossarna snabbt.

Dödade alla dom tagit innan första veckan och de två återstående veckan efter.

Det finns ju ingen gear progression att tala om i spelet heller. Crafted sakerna är ofta bättre än raiddropsen.

Edit: eller aja det kanske tog ngn vecka till att döda Thorog, men inte mer.

Jo för du har säkerligen kört hela RIFT och fått hela set droppet plus alla jewels som bossar droppar Och sedan spelar PvMP till rank 15, jojo


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Jo för du har säkerligen kört hela RIFT och fått hela set droppet plus alla jewels som bossar droppar Och sedan spelar PvMP till rank 15, jojo

Jag påstod inte att jag hade hela settet, men ja jag har dödat Balrogen i Rift och Thorog också.

Dessutom påstod jag inte att jag fick rank15 i MP heller. Bara att jag tagit maxlvl och dödat alla raidbossar.

Edit: Det kan säkert funka för folk som gillar mer casual spelstil, men för hardcore MMOspelare så är ju det här ingenting. En månad till och jag hade låst upp alla titlar och skit också, förutom dom som jag behövde och därför redan hade maxat (typ döda 300 troll i Sarnur, fan va den sög).

Inaktiv

Testade spelet hos en vän.Höll på att få tupjuk på alla quester.Inte ens dark age of camelot var i närheten av så många quester.Jag fick en quest hos npc springer till npc som questen går ut på,pratar med npcen får en quest att springa tillbaka till 1 npcen wtf.hela tiden likadant fram och tillbaka.Så utråkande.:evil:

Medlem

Thorulv, låt mig gissa på att du var en liten paj-älskande Hobbit som delade ut post och letade efter ingredienser till olika måltider samtidigt som du undvek nyfikna Hobbits?

/Edit - Stavfel
//Edit2 - Snel Hest stavar som en krata


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Ja, vilka quester man har i starten (lvl 1-12) beror mkt på vilken ras man spelar som och därmed var man börjar. Som hob är det väldigt mkt springa fram o tebax med färre fighter, medans man som människa gör mer fight-quests och som alv eller dvärg så hamnar man någonstans mitt emellan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skriv svar