Warhammer Online på svenska

Inaktiv

Hoppas det blir mycket mer outdoor PvP i det än i WoW. Så jävla less på Battlegrounds. Det ska vara krig!!

Medlem

Dom har den målsättningen i alla fall, sen får vi se om dom har lyckats.
Intresannt att låglevel-spelare kan påverka end-game, även om det är väldigt lite


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

högre månads kostand= högre spelglädje ........ vem håller med han

Snarare Månadskostnad= högre spelglädje

Kan de inte ta typ 1000 pix i månaden? Då skulle det bara finnas folk över 45 som spelade... Va? Nähä, kanske inte... Idioter med pengar finns överallt, det är väl inget som garanterar att det blir färre puckon proportionellt med högre avgift?

Medlem

Angående den stänga War betan är det väll bara den amerikanska som startat?

Medlem

Sjælvklart skulle spelglædjen stiga om avgiften højs, sætt den tillm 200:- och riktigt många mammor skulle sluta betala avgiften åt sina æckliga fjortisbarn.

Medlem

jag har nu spelat warhammer online på den stängda betan. Dom har fortfarnade mkt att jobba på men det verkar sjukt låvande. jag har spelat mmorpgs sedan daoc så jag har hunit med några stycken men jag måste säga att detta kommer slå allt som vi någonsin varit med om innan. man kan kriga hela tiden om man vill det är ett helt annat tempo än i wow tx. som sagt det låvar gott bara att vänta och se.

Medlem
Skrivet av bupsen:

jag har nu spelat warhammer online på den stängda betan. Dom har fortfarnade mkt att jobba på men det verkar sjukt låvande. jag har spelat mmorpgs sedan daoc så jag har hunit med några stycken men jag måste säga att detta kommer slå allt som vi någonsin varit med om innan. man kan kriga hela tiden om man vill det är ett helt annat tempo än i wow tx. som sagt det låvar gott bara att vänta och se.

Ja jag hörde just nu i dagarna av en polare som fortfarande är aktiv inom DAoC att hela deras guild hade fått en invite och alla i guildet gillar spelet.

Så det verkar onekligen lovande. Mycket potentiell WoW-dödare alltså.

Inaktiv

www.War.Swedish.nu är ett svenskt warhammer online forum!


signatur

#War.Swedish www.War.Swedish.nu Det enda svenska WAR forumet! - Warhammer Online

Inaktiv

jaa....va kan man säga... högre skulle väl inte va så kul men ändå snabbare patcher o sånt men mindre är oxå ett +

Inaktiv

jaa....va kan man säga... högre skulle väl inte va så kul men ändå snabbare patcher o sånt men mindre är oxå ett +

Inaktiv

Kommer de finnas mount på warhammer? Har för mig det...???

Inaktiv
Skrivet av Musse94:

Kommer de finnas mount på warhammer? Har för mig det...???

Ja det kommer finnas mounts och fast travel mellan de olika zonerna. Man behöver dessutom inte besöka en plats 'till fots' så att säga innan man kan fast travla dit.

Inaktiv

Hörde nåt om att spelet inte kommer släppas förens sommaren 2008, stämmer det? klarar inte av WoW längre, måste hitta en ny drog

Inaktiv
Skrivet av Guzilla:

Hörde nåt om att spelet inte kommer släppas förens sommaren 2008, stämmer det? klarar inte av WoW längre, måste hitta en ny drog

Officiellt ska det släppas i början av 2008 el Q1. Det kan skert bli försenat till April men jag har inte hört några rykten att det ska vara upskjutet till sommaren.

Inaktiv

Okej tack, då vet jag. Dom har ju hållt på och skjuta upp det rätt så länge nu. Kommer ihåg att dom sa sommaren 2007 först och sen har dom bara skjutit upp det sen dess. Är så grovt trött på wow.

Inaktiv

Guzilla hade rätt. De har officiellt skjutit på releasedatumet till Q2.
F-an.

Medlem

Hellre ett spel som funkar vid släpp än något som kraschar var femte minut.
Samt att det ger mig mer tid att snåla ihop pengar till ny burk.


signatur

Space for rent.

Medlem

Worldofwarcraft.se las inte ner dom blev antagligen tvingade att byta namn. Dom bött till worldofwar.se men dom la ner eller så för dom orkade inte/Hade inte råd att ha sidan kvar men fattar vad du menar

123
Skriv svar