Ny MMO på gång?!

Inaktiv
Ny MMO på gång?!

Hålla där!

Jag har hört massvis med rykten om nån ny projekt, som skapar en ny MMO (eller i alla fall ngt liknande), typ jätte maffig och verklighetstrogen (virtual relity in use(?)). Rysana gör den till ngn slags global projekt..."deep" nånting heter den.

Jag vet tyvärr inte så mycket om det, och jag an inte hitta den nånstans!
Så om nån har tid och ork, snääääla, hjälp mig att hitta den projektet!

Så har ni mer info om det eller ngra andra färska rykten, hör av er!!!
Tack i förhand, Silver

Medlem

Kommer ju nya MMO's varje år iofs.. Koreanerna massproducerar MMO's. Alla håller ju inte samma kvalité men många gör det dock.. Synd bara att de tar död på alla idéer under loppet av några år.
Ett två MMO's om året skulle hålla liv i branschen längre än att ett spel släpps, sen kommer ett överhypat WoW som snor alla spelare och de som tröttnar går över till de resterande 100tal MMO som existerar.

Sorry för trådkapning.

Ett VR mmo som bygger på reallife vore dock grymt kul.. Speciellt om det är lite The Sims över det hela. Bygg upp karriär, dekorera huset. Men det slutar väl med att det blir alla som har spenderat för mycket tid framför datorn som spelar bara för att bygga upp ett låtsas liv som fungerar som de vill

Inaktiv

hehe ifs, men jag skulle gärna kolla på den projektet iaf. Det verkar spännade, plus att de har redan en alpha (enligt rykten) eller är den på g som sagt.
Och den verkar inte vara lik ActiveWorlds utan typ...ja...verkligheten. Jag har aldrig hört om att nån har gjort nåt sånt, så det gör mig jävligt nyfiken

NookiE-afk, har du hört ngt om den?

Medlem

Nej inte hört något om den eller nåt liknande.
Har varit utanför mmo communityn ett tag nu.. För mycket planetside och för lite surfande
Tack och lov för EVE med inbyggd browser

Inaktiv

hehe sant det ^^

men men...verkar att jag får fortsätta leta alone ))

Om jag hittar den så lovar jag ge länken dit - den verkar vara uberintresant *_*

Medlem

Annars kan du ju kolla om ditt spel finns på www.mmorpg.com

Inaktiv

Jag har hittat det! At last!
(det visade sig inte vara ett spel alls))

www.deeptown.org

och forum

http://en.deeptown.org

Inaktiv

Ser läskit ut! :S Säkert nån galning som vill förinta jorden

Inaktiv

Ryskt ska man inte lita på :S


signatur

/J.

1
Skriv svar