Ett sjysst easter-egg - eller vad man nu vill kalla det.

Medlem
Ett sjysst easter-egg - eller vad man nu vill kalla det.

Vi kommer ha ett par sådana där lite småroliga påskägg i vårat spel, detta är ett av dom =D

Det är lite kul, för det är Jon St John som gör rösten för Duke, alltså, han som är den riktiga Duke. Sedan är det John J Dick som är rösten för Serious Sam - som alltid har varit det, sedan år 2001.

Det finns lite turer kring detta, jag kommer återkomma till det. Vi har även ett ägg som är sjukt meta och troligen ett av dom mer unika som gjorts(?) i något spel, men ja... får se hur det spelar ut senare.

#blogg


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Ett sjysst easter-egg - eller vad man nu vill kalla det.

Haha nice


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Coolt! Är ingen expert på Sam och Duke men är rösterna specifikt inspelade för det här spelet eller var dom existerande?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Coolt! Är ingen expert på Sam och Duke men är rösterna specifikt inspelade för det här spelet eller var dom existerande?

Specifikt. Alltså, jag sa till respektive part vad dom skulle säga.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

KoP
Medlem

Kan ju inte sitta och avslöja easter eggen. Det är ju upp till spelaren att hitta dem enligt traditionen.

Inaktiv

Okej ja det var det jag menade. Häftigt!

Medlem
Skrivet av KoP:

Kan ju inte sitta och avslöja easter eggen. Det är ju upp till spelaren att hitta dem enligt traditionen.

Men verkligen, fast jag ser det lite som att folk glömmer. Sedan om spelet inte är ute är det inte så många som vet om det heller

Skrivet av anon_119148:

Okej ja det var det jag menade. Häftigt!

En del av det roliga med att göra spel är att man kan göra sådant här. Sitta och skypa med gearbox - snacka Duke med någon som jobbar i branchen i typ 20 år hehe


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar