Inaktiv
Lever AO?

Tja

Jag spelade Anarchy Online en tid under beta och höll sedan på efter release i tre år. Men, som många andra, hoppade jag på World of Warcraft cirkusen och stängde mitt AO konto. Har sedan dess många gånger funderat på att återbesöka Rubi-Ka, men aldrig fått tummen ur... Hur som helst, frågan är hurvida spelet fortfarande lever eller inte? Innan jag slutade gav jag alla creds/prylar till mitt guild, raderade alla gubbar utan min lilla 155 fixer (blue smurf). Någon idé att komma tillbaka eller är det bättre att vänta på Connan?

Förresten, clan ftw

Medlem

Det är väl ganska många som kör det nu då grundspelet är gratis (är det gratis fortfarande?).

Men det är nog inte lika många som förr

Edit: Clan ftw!

Medlem

Sannerligen finns det fortfarande spelare, har dock själv slutat då det tog upp för mycket av min tid :/. Men man kan ju heller inte förvänta sig att se MASSOR med folk, men det lever iaf.

Medlem

Visst finns de gott om lirare fortfarande på AO, dock märktes det när WoW kom ut.........men helt klart värt o pröva på

Omni ftw 8)

Medlem

Neutral for ftw om man ska vara hardcore

annars körde man omni på rk1 och clan på rk2

har en gratis gubbe i ao men inte lirat på ett tag man börjar ju gråta varje gång man ser det sugiga interfacet jämfört med nyare lir


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Det ser helt OK utt , och det är fortfarende gratis att lira basic versionen ... kommer att köra det nu till helgen, tillsammans med lite GW förstås oxå

1
Skriv svar