Inaktiv
Spelar ensam

Hej, Jag är en kille på 14 år som har börgat med hellgate london. Jag har haft de sen de släpptes men hade ett uppehål pga att jag gick med i en BF2 klan.Men som sakt jag har 1 level 18 blademaster WW som jag har gjort om en dell gånger pga fel speck och sen har jag en level 11 evoker som jag också gjort om en dell gånger...Jag spelar mest på min evoker, så levlev skiftar dag till dag... Jag har Msn,TS2,Vent och xfire så jag är lätt att nå, och självklart har jag mic.Och jag är intresserad av både en klan och bara en medspelare Tack på förhand!

Msn: Cederholm_@hotmail.com

xfire: jagneedaringetnamn

Alltså

+Aktiv
+Allt som behövs
+Lätt att nå

Tack på förhand:up:8):D


signatur

/den farliga milfen^^

Inaktiv

Våldtagning av svenska språket.


signatur
Medlem

Hade varit kul om nån kunde starta en liten kurs i svenska här på fz,
för det är skrämmande när folk inte kan stava rätt på så enkla ord som börja och sett,
många skriver ju sätt när det stavas sett, typ.

" Jag är en kille på 14 år som har börgat med hellgate london "

eller som den där tråden som heter,

" Läskigaste film du någonsin sätt? "
http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=30949

så många dyslektiker kan det ju inte vara som skriver inlägg på fz.

Har lärare totalt givit upp att försöka lära folk stava ?

Medlem
Skrivet av Ascendant:

Våldtagning av svenska språket.

Heh, hoppas du gjorde det där med flit

Inaktiv
Skrivet av kozzak:
Skrivet av Ascendant:

Våldtagning av svenska språket.

Heh, hoppas du gjorde det där med flit

Korrekt.


signatur
Medlem

fan va sur jag blir, har folk inget bättre för sig än att klaga på andra människors stavning? vad spelar det för roll om ni ändå förstår vad han menar? tänk om han är dyslektiker och inte kan hjälpa det? borde han då helt enkelt hålla sig borta från forum helt för han inte kan stava till 100%?

lägg ner det där -.-

Medlem
Skrivet av Askamaia:

fan va sur jag blir, har folk inget bättre för sig än att klaga på andra människors stavning? vad spelar det för roll om ni ändå förstår vad han menar? tänk om han är dyslektiker och inte kan hjälpa det? borde han då helt enkelt hålla sig borta från forum helt för han inte kan stava till 100%?

lägg ner det där -.-

Håller med dig!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Inaktiv
Skrivet av Icerock:
Skrivet av Askamaia:

fan va sur jag blir, har folk inget bättre för sig än att klaga på andra människors stavning? vad spelar det för roll om ni ändå förstår vad han menar? tänk om han är dyslektiker och inte kan hjälpa det? borde han då helt enkelt hålla sig borta från forum helt för han inte kan stava till 100%?

lägg ner det där -.-

Håller med dig!

Jag kan med ärlighet säga att jag inte förstod något av det där pladdret.


signatur
Medlem

Vad sjutton håller ni på med?

Grabben efterfrågade klanspel ev. någon att spela med. Inte om att få en uppläxning i det svenska språket.

Ascendant och straxdax: kasta inte sten i glashus.

Skärpning.

Edit: Inge mer offtopic nu. Stuntar man i detta får man en tillsägelse samt att inläggen tas bort direkt.

1
Skriv svar