Se knytnävar i nyllet och smygande från lovande Kingdom Come: Deliverance

Robot
Se knytnävar i nyllet och smygande från lovande Kingdom Come: Deliverance
Medlem
Se knytnävar i nyllet och smygande från lovande Kingdom Come: Deliverance

Någon som vet när spelet släpps till pc???

Medlem

Det känns lite stelt, men verkar ha alla egenskaper ett spel ska ha för att jag ska spendera alldeles för mycket tid i det. Grym närvarokänsla i striderna av videon att döma.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Ser lovande ut! Det enda jag störde mig på att man såg samma animation varje gång någon dog...

k3m
Medlem

det här blir att införskaffa, fast det stod redan klart för länge sen hoppas man kan använda skölden som ett vapen, som i verkligheten. för det saknas i många spel.

Medlem

Finns det multiplayer? Vill ha feta 50v50 strider. Vore coolt.

Medlem

Ogillar lite att animationerna ser ut som folk som DEMONSTRERAR olika "moves" långsamt och tydligt snarare än med intensitet och desperation osv. Men jag kommer spela det ändå, haha.

Medlem

Hade helt glömt bort det här spelet.

Medlem
Skrivet av Walter Bishop:

Finns det multiplayer? Vill ha feta 50v50 strider. Vore coolt.

Singelplayer vad jag vet.

Medlem

Att slåss är lite småknepigt tycker jag, iallafall i betan. Inte lagt så mycket tid på den dock.

Medlem

Har backat sen första dagen. Lirat lite beta. Riktigt roligt. Det enda jag inte gillar är den stela ridningen

Medlem

WoW! Jag skulle vilja se Kärlesbarnet till Mount & Blade ihop med Kingdome Come: Deliverance, grafiken från Deliverance ihop med öppenheten hos M&B skulle vara en grym kombination <3

1
Skriv svar