Twisted Metal möter Mad Max i mmo-spelet Crossout

Robot
Twisted Metal möter Mad Max i mmo-spelet Crossout
Releasehästryttare
Twisted Metal möter Mad Max i mmo-spelet Crossout

Med tanke på att det är Gaijin som är publisher på det här så räkna med att det är galet med pay2win, så tänk på det om ni funderar på att köpa er in in EA (Har ej testat crossout, men spelat warthunder)

Medlem
Skrivet av Devan:

Med tanke på att det är Gaijin som är publisher på det här så räkna med att det är galet med pay2win, så tänk på det om ni funderar på att köpa er in in EA (Har ej testat crossout, men spelat warthunder)

Det är precis som du misstänker och ännu värre.

Medlem

Min erfarenhet är dock att man kan ha roligt i war thunder utan att betala en krona

Medlem

Länge sen jag läste om ett mmo som jag tyckte ens verkade intressant men detta gör de Får se hur det blir med p2w osv... småbarnsfar med mer pengar än tid så kanske passar bra


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Megadelux

Japp! Sätta ner motorn och dra med skiftnyckeln på kamaxeln ! ...

Medlem

Cinematic trailern fångade mitt intresse som snabbt försvann igen när jag kollade på gameplay videos.

Medlem

"Kom & bygg Armerade Bilar med Mulle Meck"


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

Borde bli trångt i gångarna om man kör 25 manna Raid


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Swedishguy32:
Skrivet av Devan:

Med tanke på att det är Gaijin som är publisher på det här så räkna med att det är galet med pay2win, så tänk på det om ni funderar på att köpa er in in EA (Har ej testat crossout, men spelat warthunder)

Det är precis som du misstänker och ännu värre.

Har du spelat det? Är det skoj, såg ju intressant ut på filmen, och jag har spelat en massa war thunder utan o betala vilket jag fortfarande tycker är kul. Är det samma "spelkvalite" så att säga eller är detta nått man ska undvika?

Medlem
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av Swedishguy32:
Skrivet av Devan:

Med tanke på att det är Gaijin som är publisher på det här så räkna med att det är galet med pay2win, så tänk på det om ni funderar på att köpa er in in EA (Har ej testat crossout, men spelat warthunder)

Det är precis som du misstänker och ännu värre.

Har du spelat det? Är det skoj, såg ju intressant ut på filmen, och jag har spelat en massa war thunder utan o betala vilket jag fortfarande tycker är kul. Är det samma "spelkvalite" så att säga eller är detta nått man ska undvika?

Spelade rätt mycket för ett tag sedan och då var det att varenda del du hade på bilen kunde bli trasig, vilket var tvunget att bli reparerat men bara om du förlorade. Det var också dyrare att reparera än att köpa nytt. Extremt mycket bottar. Men om du kan se bortom massa grind och lite p2w så är det ett roligt spel för mad max fantasten

Medlem

Postapokalyps = JA bilar = JA MMO= NEJ

Medlem
Skrivet av Devan:

Med tanke på att det är Gaijin som är publisher på det här så räkna med att det är galet med pay2win, så tänk på det om ni funderar på att köpa er in in EA (Har ej testat crossout, men spelat warthunder)

På vilket sätt är Gajin galet P2W?
Jag menare om man
jämnför War Thunder med World of Tanks så är WoT mycket värre med deras premium ammo.

1
Skriv svar