Många har problem med koderna till Battlefield 1-betan
Inte så mycket till insider program så folk kan sluta lipa.... då det gäller endast en dag extra. Riktigt snålt av EA/DICE IMO
Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.
Jag och många många fler har inte ens fått sin kod.
Men som sagt i morgon är det öppet för alla.
Nope, ingen kod för mig.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Nu blir man lite av en fatalist. Om de inte ens kan skicka ut rätt koder till rätt plattform, bör de överhuvudtaget syssla med spel?
Har dom som fått till fel plattform varit inne på Beta-sidan och valt plattform då? Det var man ju tvungen att göra i förväg....
Jag drabbades och blev osäker, men hade valt rätt enligt sidan. Supporten var inte heller till någon direkt hjälp, så fick låna en kollegas konto istället.
I am the black wizards.
Har lirat några timmar, kul som fan
Visst är det? Lirade dock utan ljud, nyss upptäckte jag att datorns inställningar ändras. Skyller dock på Team Speak och inte BF1.
Finns bra potential i spelet tycker jag, kommer det bara vara en karta?
MattiAceGaming
Spelade en hel del igår och jag är grymt besviken.
Som jag tidigare påpekat, det är i princip battlefront med ww1-skin.
Om den där banan ska föreställa ett 64 conquest a la battlefield så har dom misslyckats totalt. Det är den värsta map designen jag sett och jag hoppas att dom något mer att komma med än detta.
Har lirat några timmar, kul som fan
Visst är det? Lirade dock utan ljud, nyss upptäckte jag att datorns inställningar ändras. Skyller dock på Team Speak och inte BF1.
Finns bra potential i spelet tycker jag, kommer det bara vara en karta?
I betan kommer det bara vara en karta som jag förstått det... tyvärr
MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz