Svina runt som en elak raider i Fallout 4:s sista DLC Nuka-World

Robot
Svina runt som en elak raider i Fallout 4:s sista DLC Nuka-World
Medlem
Svina runt som en elak raider i Fallout 4:s sista DLC Nuka-World

Verkar kul att kunna bli en raider, men tycker nästan att det går lite över styr med vapnen. Börjar bli lite väl tramsigt. Inte för att fallout varit jätte realistiskt, men det börjar sväva iväg lite väl mycket med vapenmodifikationerna


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Fixar aldrig att spela ond i rollspel så raiderbiten får anstå för egen del. Däremot är det aldrig fel med mer FO4.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Som level 112 är man fortfarande rätt OP....Men kul med nya quests.

Medlem

Spelar det på PS4. Vid första ankomst till Nuka World så glitchade det till sig så att jag spenderade en timme förgäves och blev tvungen att återgå till en tidigare save. Sen kraschade spelet tre gånger i rad vid ankomst till Nuka World. Kör på Survival mode och fick ta mig från Spectacle Island och dit varje gång.
En gång var jag också ute och gick, när det plötsligt blev en laddningsskärm. Aldrig varit med om nåt liknande. Sen när laddningsskärmen försvann så var marken visuellt borta och bara himmel i 360 grader.

1
Skriv svar