Våldsam historielektion från Kingdom Come: Deliverance – klyver gris med svärd

Robot
Våldsam historielektion från Kingdom Come: Deliverance – klyver gris med svärd
Medlem
Våldsam historielektion från Kingdom Come: Deliverance – klyver gris med svärd

Vill se fler spelutvecklare gör kuriosa klipp som denna!!

Såg även Eve:online videon tidigare idag, om de hade släppt free-to-play idag så hade jag tankat hem det genast för ett snabbt dopp i rymden.

Vad kan man kalla denna typ av videos?
PR videos?

2.47 DIE DIE YOU BASTARD : D


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
k3m
Medlem
Skrivet av Gamer-Tompa:

Imponerande!

instämmer. det är imponerande. jag tycker även det är super häftigt

Medlem

Hoppas dom har testat gambison också. Dom e inte lätta att penetrera eller hugga igenom, samt att dom absorberar bra med kraft från hammare

k3m
Medlem
Skrivet av Nilcrants:

Hoppas dom har testat gambison också. Dom e inte lätta att penetrera eller hugga igenom, samt att dom absorberar bra med kraft från hammare

vad är en gambison?

Medlem
Skrivet av k3m:

vad är en gambison?

Typ en tjockt vadderad jacka, jag tror de använde dessa under det "riktiga" skyddet för att ta upp de värsta smällarna.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

k3m
Medlem
Skrivet av Nilcrants:

Hoppas dom har testat gambison också. Dom e inte lätta att penetrera eller hugga igenom, samt att dom absorberar bra med kraft från hammare

jag är rätt säker på att han säger gambison i klippet. strax efter de lägger dockan på bordet.

Medlem
Skrivet av Nilcrants:

Hoppas dom har testat gambison också. Dom e inte lätta att penetrera eller hugga igenom, samt att dom absorberar bra med kraft från hammare

https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_340648...

Medlem

Mina förhoppningar om detta är grymt stora.. Jag hoppas det lever upp till min personliga hype


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Hmm.. påminner om "Deadliest Warrior" där de i stort sett alltid mörbultade en död gris.

Eller som från den här kanalen:


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Hmm.. påminner om "Deadliest Warrior" där de i stort sett alltid mörbultade en död gris.

Eller som från den här kanalen:

Eller den här

1
Skriv svar