Toxikk är mer Unreal Tournament än Unreal Tournament

Robot
Toxikk är mer Unreal Tournament än Unreal Tournament

Dodga överallt i denna lovande arenapangare som släpps snart.

#unreal-tournament, #toxikk


Releasehästryttare
Toxikk är mer Unreal Tournament än Unreal Tournament

Ser kul ut, men ärligt så har jag inte tid och lägga flera hundra timmar på att lära mig varenda pixel på banorna nu för tiden.

Medlem

Vart såld direkt när jag såg walljump, det är då avancerande skills kommer in i bilden.
Vem är bäst att använda mapen i sin fördel?
Enkelt och smidigt, blir ett köp!

Medlem

Det var väll UT2003 dodge och walljump infördes, 2004 införde större kartor och fordon?
Jag gillade endå originalet bäst


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Molotov:

Det var väll UT2003 dodge och walljump infördes, 2004 införde större kartor och fordon?
Jag gillade endå originalet bäst

Har för mig att 2004 adderade ännu mer rörlighet?


signatur
Medlem

Nya UT har ju walljumps och dodgejumps. Vad är detta missat?

Medlem

Sticker ut hakan här som gammal UT2k3/4 spelare på elitnivå och säger att rörligheten var ingen skillnad mellan UT2k3 och UT2k4. Utan som sagt den absolut största skillnaden var fordon och med dom större kartor. I instagib så kunde du också boosta dina polare med att skjuta på dom när dom var i luften.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rwaat:

Nya UT har ju walljumps och dodgejumps. Vad är detta missat?

Det har väl bara dodge? Eller har de lagt till dodgejumps?

Skrivet av Grimster:

Sticker ut hakan här som gammal UT2k3/4 spelare på elitnivå och säger att rörligheten var ingen skillnad mellan UT2k3 och UT2k4. Utan som sagt den absolut största skillnaden var fordon och med dom större kartor. I instagib så kunde du också boosta dina polare med att skjuta på dom när dom var i luften.

Haha, okej då.


signatur
Flakmonkey
Skrivet av Rwaat:

Nya UT har ju walljumps och dodgejumps. Vad är detta missat?

Dodgejump är inte samma sak som dodge och mig veterligen så har inte nya UT dodgejump. Det var en av de saker som många UT99-älskare hade svårast för med UT2003 och UT2004.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Molotov:

Det var väll UT2003 dodge och walljump infördes, 2004 införde större kartor och fordon?
Jag gillade endå originalet bäst

Har för mig att 2004 adderade ännu mer rörlighet?

Om jag inte minns fel så var jag lite sur på Epic för att de tog bort boostdodge som fanns i UT2003 men inte UT2004 men att det i övrigt var same same fast med lite tweaks. Tweaks som vissa såg som positiva och andra som negativa förstås

Medlem

Ser väldigt intressant ut


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Alla dom här hoppen, det är inte bra alltså, det stör annan gameplay, tyvärr. Samma som i Unreal.
Och Unreal hade varit på alla sätt bättre än Quake, om man kunde röra sig som i Quake.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

That ripoff från Deck 16 haha

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Rwaat:

Nya UT har ju walljumps och dodgejumps. Vad är detta missat?

Det har väl bara dodge? Eller har de lagt till dodgejumps?

Skrivet av Grimster:

Sticker ut hakan här som gammal UT2k3/4 spelare på elitnivå och säger att rörligheten var ingen skillnad mellan UT2k3 och UT2k4. Utan som sagt den absolut största skillnaden var fordon och med dom större kartor. I instagib så kunde du också boosta dina polare med att skjuta på dom när dom var i luften.

Haha, okej då.

Nya unreal har haft dodgejump, dodge och walljumps sedan riktigt riktigt tidigt stadie, jag vet för jag har spelat det nå så otroligt mycket och är typ det enda jag gör när jag lirar mot andra i det.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Rwaat:

Nya UT har ju walljumps och dodgejumps. Vad är detta missat?

Dodgejump är inte samma sak som dodge och mig veterligen så har inte nya UT dodgejump. Det var en av de saker som många UT99-älskare hade svårast för med UT2003 och UT2004.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Molotov:

Det var väll UT2003 dodge och walljump infördes, 2004 införde större kartor och fordon?
Jag gillade endå originalet bäst

Har för mig att 2004 adderade ännu mer rörlighet?

Om jag inte minns fel så var jag lite sur på Epic för att de tog bort boostdodge som fanns i UT2003 men inte UT2004 men att det i övrigt var same same fast med lite tweaks. Tweaks som vissa såg som positiva och andra som negativa förstås

Nya unreal har visst dodgejump

Medlem
Skrivet av dummle112:

That ripoff från Deck 16 haha

Tycker inte det gör nått. Det är ju en unreal tournament style shooter. Tycker det ser intresant ut men det jag vill se är vapnen då jag har hitils föredragit dom i Quake. Måste med säga att detta spel kan behövas då jag inte diggar nya ut4 alls.

Medlem

Detta har väl spenderat år och dagar i Early Access? Har för mig at jag haft köpknappen över det flera gånger men sedan läst om hur död onlinescenen är.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Detta har väl spenderat år och dagar i Early Access? Har för mig at jag haft köpknappen över det flera gånger men sedan läst om hur död onlinescenen är.

japp den har tydligen varit riktigt död, svägerskans kille köpte det för jag tror det var tre år sedan och han berättade att spelet är skoj men rätt dött. Kanske blir skillnad nu vem vet, man får hålla koll lite

1
Skriv svar