Se en timme från Recore, Microsofts Zelda-spel
Är så jävla cringe att se såna här dev streams med jättescriptade repliker där de hyllar spelet och dess till höger och vänster och får de mest banala spelmeksnikerna att framstå som unika och nytänkande.Spelet såg onekligen snyggt ut men klarar verkligen inte av att kolla på såna här streams, tyvärr.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Fast det var väl inte han som skapade megaman serien.. Han var ju bara illustratör, så han skapade kanske karaktären megaman, men inte spelen
Däremot så kan han få cred för Mighty No. 9... om han nu vill ha det.
Fast det var väl inte han som skapade megaman serien.. Han var ju bara illustratör, så han skapade kanske karaktären megaman, men inte spelen
Kenji Inafune har många misslyckade försök till karaktärer och bossar som ej blev verklighet i Mega Man spelen. Han skapade ej karaktären Mega Man, hade han fått som han ville hade den blå robotpojken varit mer åt Zero hållet. Hade det inte varit för Capcoms superman Tokura Fujiwara som tog över som Producer i alla efterföljande Mega Man till NES efter det första spelet och styrde skutan rätt till mästerverket Mega Man II.
Tokura Fujiwara hade även huvudansvaret över de två första Mega Man X spelen till SNES som även de är klassiker. Han förtjänar den cred som Inafune fått för alla riktigt bra Mega Man/Mega Man X spel som gjorts!