Peter Molyneux nya spel The Trail smygsläppt i Filippinerna

Robot
Peter Molyneux nya spel The Trail smygsläppt i Filippinerna
Medlem
Peter Molyneux nya spel The Trail smygsläppt i Filippinerna

det här var förvånansvärt mysigt, välgjort och intressant, av videon att döma... men intrycket kanske beror på att jag förväntade mig något otroligt korkat


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

Problemet med Molyneux är hans entusiasm och stora käft. Han har nog lärt sig att det funkar bättre om han låter bli att göra PR.

Medlem

Han sa att han skulle hålla sig borta från pressen för att inte säga en massa. Kan fortfarande inte förlåta honom för fable. Största skitsnacket jag varit med om, även min religiösa farmor snackar mindre skit. Men bra att de verkar lyckats med något

Medlem

Trodde att han äntligen slutat med spel och fick behandling för sin hybris och vilja att ha andras pengar på vilket sätt som helst.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Även om jag gillar det som det är, så undrar man ju om de kommer att bli färdiga med Godus någon gång...

Medlem

Ja vad har hänt med godus?
Och när ska cube spel vinnaren få bli gud öber gudarna i det spelet?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Även om jag gillar det som det är, så undrar man ju om de kommer att bli färdiga med Godus någon gång...

Jag tror nog att Godus är så färdigt det någonsin kommer bli.

Medlem

Det där personifierade allt jag hatar med dagens mobilspel. Allting verkar vara upplagt för att du ska köpa saker med mikrotransaktioner.... nya skor för att gå snabbare? Energi som gör att man bara kan spela en kvart om dagen om man inte betalar? Jag spyr lite i munnen.

1
Skriv svar