Lyssna på World of Warcraft-soundtracken på Spotify

Robot
Lyssna på World of Warcraft-soundtracken på Spotify

Blizzard bjussar på ljuva toner, från originalet och (nästan) alla expansioner.


Medlem
Lyssna på World of Warcraft-soundtracken på Spotify

Overwatch, Diablo och Starcraft finns med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Finns en hel del bra musik faktiskt. Tyvärr drunknar godbitarna i massproduktionen.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Ge mig warcraft 2 soundtracket!

Medlem
Skrivet av Kane:

Finns en hel del bra musik faktiskt. Tyvärr drunknar godbitarna i massproduktionen.

Va? Massproduktionen består ju enbart av godbitar! Det finns ingen dålig musik från Blizzard - bara bra, och mindre bra.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skribent

Blir varm i själen varje gång jag hör originalmusiken från Durotar!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Äntligen!!


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Kane:

Finns en hel del bra musik faktiskt. Tyvärr drunknar godbitarna i massproduktionen.

Va? Massproduktionen består ju enbart av godbitar! Det finns ingen dålig musik från Blizzard - bara bra, och mindre bra.

Jag skrev faktiskt inte att någon var dålig. Däremot vidhåller jag att det finns en hel del som bara är "mellanspår" om det var ett album. Hitsen finns där men allt är inte hits.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Själv smällde man ihop allt till en spellista med bara härligt Blizzard musik: https://open.spotify.com/user/1155673889/playlist/1Zjt7VsbCh4...

underbar att ha på i lurarna samtidigt som man jobbar.

Medlem

Nostalgi så det gör ont... Har man blivit gammal och grinig när inga spel idag känns lika roliga som förr?

Medlem
Skrivet av Kane:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Kane:

Finns en hel del bra musik faktiskt. Tyvärr drunknar godbitarna i massproduktionen.

Va? Massproduktionen består ju enbart av godbitar! Det finns ingen dålig musik från Blizzard - bara bra, och mindre bra.

Jag skrev faktiskt inte att någon var dålig. Däremot vidhåller jag att det finns en hel del som bara är "mellanspår" om det var ett album. Hitsen finns där men allt är inte hits.

Ganska logiskt då det mesta ska bara bakgrundsmusik i olika zoner så det skulle nog vara konstigt om allt var "hits"

Medlem

säga vad man vill men *A Call To Arms* Main Theme är ju fan i mig den mest episka låten någonsin! Remaken i Lich King gör den ännu mäktigare speciellt på slutet.

Och sedan *Xaxas* från Cataclysm är ju väl den från Trailern, minst lika episkt!

Helvete vad Nostalgin kickar igång när man lyssnar på de.

Medlem

Elwynn Forest!!

1
Skriv svar