Vågar du dig in i det här tomma (?) Resident Evil 7-huset?

Robot
Vågar du dig in i det här tomma (?) Resident Evil 7-huset?
Medlem
Vågar du dig in i det här tomma (?) Resident Evil 7-huset?

Sjukt...


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Helvete va pepp man är på detta ändå! Får lite wrong turn-vibbar utav det hela.

Medlem

Det här kan bli hur bra som helst! Testade demot på ps4 och det är riktigt otäckt

Medlem

FAN VA NICE, De bjuder ju på mat!

MEG
Medlem

Hmm verkar lovande, men jag håller mig avvaktande tills recensionerna börjar trilla in..


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Va skumt det kommer bli spela ett RE i första persons vy men det ser bra ut.

Mm VR!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Kommer leon, chris, jill mm vara med?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ska jag lira det där i VR så kommer jag behöva både terapi och rejält med ombyten...

Medlem

Måste också erkänna att jag är riktigt sugen på detta spelet. Tycker det är kul att Capcom testar nya grejer med Resident evil serien. som dom gjorde med fyran exempelvis

Medlem
Skrivet av Remus:

Kommer leon, chris, jill mm vara med?

Inget är bekräftat men rykten säger att de ska vara helt nya karaktärer


signatur

Game long and prosper

Medlem

Aldrig någonsin varit förtjust i RE spelen men detta ser väldig intressant ut. Har aldrig gillat Capcom speciellt mycket heller men ska hålla ett öga öppet på det här

Medlem

Så ointressant -.- jag går och spelar på resident evil på PS1 istället

Medlem

Is there coop? Plz tell me

Medlem

Ser lovande ut, äntligen går CAPCOM mot rätt håll efter 5,6 som bara stegat mer och mer åt katastrof.

Medlem

Plojjgt. Ser ut som en hollywood spin-off av P.T, utan atmosfären och genierna som hade fått det spelet att fungera.

Medlem

Typiskt... ännu ett FPS-spel

Medlem

Blir till att sätta upp den där skärmen som jag har funderat på att ha på dass.

Medlem

Ända del av trailern som var i närheten av att vara läskigt är dessvärre som vanligt överraskningsmomenten (Zombie ut ur väggen). Lär bli ytterligare än flopp för Resident Evil serien.

Medlem
Skrivet av Zelbano:

Ända del av trailern som var i närheten av att vara läskigt är dessvärre som vanligt överraskningsmomenten (Zombie ut ur väggen). Lär bli ytterligare än flopp för Resident Evil serien.

Tror det kommer sälja som smör oavsett om det blir bra eller inte. De som är fans av den här moderna typen av skräckspel kommer utan tvekan köpa det för det är en stor titel med en riktig budget, Resi-fans kommer känna sig tvungna ge det en chans och ja, fan, Pewds och Markiplier lär ju göra hur mycket gratis-reklam som helst för spelet.

Medlem

Detta är inte Resident Evil IMO. Visst, spelet ser väldigt bra ut och jag kommer säkerligen köpa det men något RE är det inte.

Nej, mina vänner, RE är löjligt intrikata storylines med ostiga karaktärer, underbart lam dialog, totalt vansinninga pussel och fiender designade av perverst folk på LSD.

Medlem

Det ser lovande ut. Jag tror dock att jag i ren självbevarelsedrift håller mig borta från VR-versionen.

Medlem

Matbordsscenen är ju som tagen från matbordsscenen från motorsågsmassakern från 70-talet


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

1
Skriv svar