Final Fantasy XV – se 45 minuter gameplay från storspelet

Robot
Final Fantasy XV – se 45 minuter gameplay från storspelet
Medlem
Final Fantasy XV – se 45 minuter gameplay från storspelet

Sagt det förr och säger det igen, hoppas hoppas HOPPAS på en PC release efter konsolsläppet!

Medlem

Jisses vad snurrigt

RmK
Medlem

Tror detta spelet kan bli riktigt bra men det kommer inte bli något köp för min del förrän vi kan handla det till PC.

Medlem

Jag kan för allt i världen inte sluta tänka på den japanska steriotypen när jag ser introduktionen av videon ^^


signatur

Idono. That's me!

k3m
Medlem

i bland ser det bra ut, i bland dåligt. jag blir inte klok på spelet. det blir iaf inget direktköp. o deras stridssystem alltså, suck!

Medlem

För mig har alltid striderna i final famtasy handlat om strategisk logik i samband med element attacker. Det man fick se i gameplay från striderna var ju fan bara ett virr varr av kaos. Hur ska man kunna spela strategiskt där egentligen plus att kamerapositionen var inte den bästa. Gång på gång såg man ryggtavlan på en av sina companions närmast kameran så det det täcker 100 % av ens synfält. Ju mer jag ser av spelet, desto mer opepp blir jag.

Gnällkuk
Skrivet av kanshira:

För mig har alltid striderna i final famtasy handlat om strategisk logik i samband med element attacker. Det man fick se i gameplay från striderna var ju fan bara ett virr varr av kaos. Hur ska man kunna spela strategiskt där egentligen plus att kamerapositionen var inte den bästa. Gång på gång såg man ryggtavlan på en av sina companions närmast kameran så det det täcker 100 % av ens synfält. Ju mer jag ser av spelet, desto mer opepp blir jag.

Ja, fighten där i gruvan eller var det var såg sjukt irriterande ut där kameran hoppade runt och man såg typ inget alls. Fokus verkar ligga på att det ska se snyggt ut i form av effekter och mer filmlikt med action. Detta och FF7 remake i episodformat känns inte helt genomtänkt eller lyckat...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar