Kriminella MC-klubbar gör entré i GTA V nästa vecka

Robot
Kriminella MC-klubbar gör entré i GTA V nästa vecka
Medlem
Kriminella MC-klubbar gör entré i GTA V nästa vecka

Underjordiska MC-klubbar? FZ goes google translate. lol.

Medlem

Tycker det är synd att dom inte lagt till några mer heist i spelet. Eller inte sist jag spelade de för några månader sen.

Medlem

Tycker att dom borde lägga till mer innehåll till SP delen, MP är inget vidare kul i GTA5.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag är rätt taggad för detta. Jag och en kompis kommer sätta oss in i detta och joina en klubb eller så. Vi har rensat garaget på bilar för pengar för att skaffa oss MCs och allt.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

FM-guru
F.d. Sisyr

SP-expansion, tack.

Medlem

Som vanligt lär väl alla nya motorcyklar och grejor kosta en förmögenhet. Rockstar är smarta som fan, de släpper gratis DLC (så folk prisar och berömmer) men de kränger hajkort vid sidan av och gör de nya sakerna asdyra.

Exempel: Mer eller mindre 1 miljon dollar spelpengar krävs för att kunna slänga ut ett vapen så det inte dyker upp igen, även då fungerar det inte alltid.

Skrivet av Avedagreat:

Tycker det är synd att dom inte lagt till några mer heist i spelet. Eller inte sist jag spelade de för några månader sen.

Som jag förstår det, efter vad Rockstar sagt, kommer det inte fler heist alls. I alla fall inte på väldigt länge. Tydligen var det jättesvårt och "a tremendous undertaking".

Sen vad de menade med det, eller varför det ska vara så svårt att lägga till nya heists... De som finns redan är egentligen bara glorifierade uppdrag med lite story, och ganska snåla pengar.

Källa

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Som vanligt lär väl alla nya motorcyklar och grejor kosta en förmögenhet. Rockstar är smarta som fan, de släpper gratis DLC (så folk prisar och berömmer) men de kränger hajkort vid sidan av och gör de nya sakerna asdyra.

Exempel: Mer eller mindre 1 miljon dollar spelpengar krävs för att kunna slänga ut ett vapen så det inte dyker upp igen, även då fungerar det inte alltid.

Skrivet av Avedagreat:

Tycker det är synd att dom inte lagt till några mer heist i spelet. Eller inte sist jag spelade de för några månader sen.

Som jag förstår det, efter vad Rockstar sagt, kommer det inte fler heist alls. I alla fall inte på väldigt länge. Tydligen var det jättesvårt och "a tremendous undertaking".

Sen vad de menade med det, eller varför det ska vara så svårt att lägga till nya heists... De som finns redan är egentligen bara glorifierade uppdrag med lite story, och ganska snåla pengar.

Källa

Smarta och smarta. Tycker nog de är ganska rimliga. De har faktiskt släppt ganska mycket nytt innehåll till GTA Online. Att de skulle ha gjort det utan att ha några intäkter alls från spelet känns helt orimligt. Jag har handlat för runt tio miljoner utan att ha köpt en enda dollar eller spelat överdrivet mycket heller. (är runt level 110) Men visst, börjar man från noll och genast vill ha de allra dyraste grejerna så kan jag förstå om det känns hopplöst.

Gillar också heists skarpt.

Medlem

Trevligt med lite nytt godis till spelet

Off topic,
Har nyligen börjat spela GTA 5 online igen mer aktivt på pc och är snart level 70.

Finns det någon relativt stor crew med bra folk som man kan joina? Den jag är med i är inte aktiv alls så söker efter aktiva spelare att lira med


signatur
Medlem
Skrivet av Lombra:
Skrivet av Fiddi:

Klipp

Smarta och smarta. Tycker nog de är ganska rimliga. De har faktiskt släppt ganska mycket nytt innehåll till GTA Online. Att de skulle ha gjort det utan att ha några intäkter alls från spelet känns helt orimligt. Jag har handlat för runt tio miljoner utan att ha köpt en enda dollar eller spelat överdrivet mycket heller. (är runt level 110) Men visst, börjar man från noll och genast vill ha de allra dyraste grejerna så kan jag förstå om det känns hopplöst.

Gillar också heists skarpt.

Nä, såklart de måste gå vinst och finansiera det någonstans. Tycker bara det är lite fyndigt att ge med en hand och ta med den andra.
Är också runt den leveln, har inte köpt något för riktiga pengar, men ibland så kostar vissa saker helt orimliga mängder pengar för bara något litet.

Medlem

Kom igen Tomas Helenius, lite mer rättstavningskontroll vore på sin plats. Ofts? Automagiskt?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Gnällkuk

Kan inte vänta tills jag får spela underjordiska motorcykelgäng till ofts, eller tills Tomas lärt sig engelska och korrläsning! Spännande höst!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör
Skrivet av Roy Batty:

Kom igen Tomas Helenius, lite mer rättstavningskontroll vore på sin plats. Ofts? Automagiskt?

Skrivet av tricky:

Kan inte vänta tills jag får spela underjordiska motorcykelgäng till ofts, eller tills Tomas lärt sig engelska och korrläsning! Spännande höst!

"Automagiskt" var medvetet, men det är ju svårt för er att veta när jag skriver som en avbruten kratta i övrigt. Skriva snabbt är dumt. Tack för påpekandena.


signatur
Medlem

"Gratistillägg".... Om man vill att det ska vara gratis måste man spendera sjukt många timmar. Vilket jag som har heltidsarbete inte har tid för, och när jag har tid spenderar jag hellre tiden på annat än att göra samma uppdrag om och om igen. Jag vill spela GTA online, men tyvärr.

Gnällkuk
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Roy Batty:

Kom igen Tomas Helenius, lite mer rättstavningskontroll vore på sin plats. Ofts? Automagiskt?

Skrivet av tricky:

Kan inte vänta tills jag får spela underjordiska motorcykelgäng till ofts, eller tills Tomas lärt sig engelska och korrläsning! Spännande höst!

"Automagiskt" var medvetet, men det är ju svårt för er att veta när jag skriver som en avbruten kratta i övrigt. Skriva snabbt är dumt. Tack för påpekandena.

Vi gör alla misstag Ingen sa något om automagiskt dock, det var din översättning av underground till underjordisk vi mest reagerade på. Det är en rak översättning vilket tyder på bristande kunskaper i engelska. Hur ofta har man hört om den underjordiska klubbscenen? Voffö översätter di på detta vis?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Svinfet:

Underjordiska MC-klubbar? FZ goes google translate. lol.

Man kan säga underjordiska mc-klubbar. Alltså att klubben tillhör den undre kriminella världen


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Roy Batty:

Kom igen Tomas Helenius, lite mer rättstavningskontroll vore på sin plats. Ofts? Automagiskt?

Skrivet av tricky:

Kan inte vänta tills jag får spela underjordiska motorcykelgäng till ofts, eller tills Tomas lärt sig engelska och korrläsning! Spännande höst!

"Automagiskt" var medvetet, men det är ju svårt för er att veta när jag skriver som en avbruten kratta i övrigt. Skriva snabbt är dumt. Tack för påpekandena.

Inser att jag framstod som rätt dryg, det var inte meningen. Jag antar att orden triggade min OCD automagiskt. Ber om ursäkt det.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Kom igen Tomas Helenius, lite mer rättstavningskontroll vore på sin plats. Ofts? Automagiskt?

Säg att du skojar om du aldrig hört automagiskt..


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Jag trodde kriminella (gäng) redan fanns, de kallas "fuskare". Hur är det med dom numer föressten, är det fortfarande utbrett?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Svinfet:

Underjordiska MC-klubbar? FZ goes google translate. lol.

Som om det var ett misstag. Väx upp.

Skrivet av tricky:

Vi gör alla misstag Ingen sa något om automagiskt dock, det var din översättning av underground till underjordisk vi mest reagerade på. Det är en rak översättning vilket tyder på bristande kunskaper i engelska. Hur ofta har man hört om den underjordiska klubbscenen? Voffö översätter di på detta vis?

Tompa har inget problem med sin engelska. Ni som hoppar på detta har problem med att förstå er på skämt i kombination med en brinnande vilja att knäppa andra på näsan.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Redaktör
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Svinfet:

Underjordiska MC-klubbar? FZ goes google translate. lol.

Som om det var ett misstag. Väx upp.

Skrivet av tricky:

Vi gör alla misstag Ingen sa något om automagiskt dock, det var din översättning av underground till underjordisk vi mest reagerade på. Det är en rak översättning vilket tyder på bristande kunskaper i engelska. Hur ofta har man hört om den underjordiska klubbscenen? Voffö översätter di på detta vis?

Tompa har inget problem med sin engelska. Ni som hoppar på detta har problem med att förstå er på skämt i kombination med en brinnande vilja att knäppa andra på näsan.

Det var ett misstag. Jag hade skitbråttom när jag skrev, därför blev det direktöversättning.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Svinfet:

Underjordiska MC-klubbar? FZ goes google translate. lol.

Som om det var ett misstag. Väx upp.

Skrivet av tricky:

Vi gör alla misstag Ingen sa något om automagiskt dock, det var din översättning av underground till underjordisk vi mest reagerade på. Det är en rak översättning vilket tyder på bristande kunskaper i engelska. Hur ofta har man hört om den underjordiska klubbscenen? Voffö översätter di på detta vis?

Tompa har inget problem med sin engelska. Ni som hoppar på detta har problem med att förstå er på skämt i kombination med en brinnande vilja att knäppa andra på näsan.

Det var ett misstag. Jag hade skitbråttom när jag skrev, därför blev det direktöversättning.

Fortfarande inte problem med engelska och fortfarande kass inställning från de som var ivriga att få det till detta.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Då får man ju hoppas man kan sätta sin Crew logga på en läder väst då ju

Medlem
Skrivet av Ecke:

Då får man ju hoppas man kan sätta sin Crew logga på en läder väst då ju

Allt annat vore märkligt, fast jag skulle inte bli förvånad om det inte gick, bara därför, känns som ett återkommande tema i GTA Online.

1
Skriv svar