Inaktiv
Hjälp mej!!

Hej!
Jag har börjat spela LoD igen efter ca 1år. Det var ca 4 veckor sedan. Jag har hunnit med att göra några bra characters och hade ett riktigt bra eq på en av dem.
När jag höll på att leta efter bra "byten" av items hittade jag ett game jag tyckte såg bra ut. Jag gick in där och hittade den personen som hade det jag behövde. Han bad mej gå till en annan akt så jag gjorde det. Sedan frågade han om jag ville ha gratis saker, så jag sa : aa visst! Då gav han mej en länk som jag skulle gå in på och han sa att jag skulle säga ett nummer från en lista som fanns där så skulle han ge det till mej!
Jag gick på den sidan och där stod det ungefär: "Jag ska sluta spela Diablo och därför ger jag bort mitt acc etc. Kolla i den här listan vad du vill ha" Och så var det en fil man kunde ladda ner..
Och dum i huvudet som jag är gör jag det! Gissa vad som händer då! Jo, då kmr Diablo fönstret upp igen, musen åker fram och tillbaka och min eq droppas ut på marken! Jag kunde inte göra någonting utan bara se på.. Killen som gav mej urln sa att han skulle ge tillbaka grejjerna och så..
Men det händer ju inte.. (Jag förlorade grejjer till ett värde av typ 15-20 ists!)
Så nu undrar jag om det går att göra något åt detta!
(Jag vet att det var mitt fel att jag litade på honom så detta behöver inte påpekas! Alla andra svar uppskattas verkligen!)
Tack på förhand //Emil

Medlem

Tråkigt att höra, men tyvärr har Diablo 2 alltid haft hacker/scammers de har aldrih heller gjort specielt mycket åt det. Har själv lirat Diablo 2 i cricka 4 år har har blivit hackad 3ggr under den tiden, synd för ett av världens bästa spel.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Maila killens acc dit --> hacks@blizzard.com

Inaktiv

Okej tack.. Men vad händer/ kan hända när jag mailat dit?:O blir han bannad eller vad händer?

Inaktiv

Bra jobbat..

*host*

Inaktiv

synd, =/, själv har jag 25 hrs ;D , (25 highrunes ) , adda mej på diablo , /f a *Silversmurfen

1
Skriv svar