Nintendo ska visa mer av NES Mini imorgon

Robot
Nintendo ska visa mer av NES Mini imorgon
Medlem
Nintendo ska visa mer av NES Mini imorgon

Bokad sen den släpptes på webhallen i somras tillsammans med kontroller. Blir kul att kika på!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

MEG
Medlem

Kul grej av Nintendo, är sugen på att beställa en...


signatur

Death is only the beginning

Gen
Medlem

Tycker priset är för saftigt. 499kr hade jag däremot kunnat gå med på.

Medlem

Det enda som är bra med denna är möjligheten för de att släppa en mini-SNES i framtiden. NES har för dåliga spel för min smak.

Avstängd

Dom visar NES men vill fortfarande inte uttala sig eller ens visa kommande NX.

Medlem
Skrivet av Gen:

Tycker priset är för saftigt. 499kr hade jag däremot kunnat gå med på.

Inte samma produkt iofs, men den kostade ju 1500 spänn för nästan 30 år sedan och då med enbart Ice climber. ☺️

Medlem
Skrivet av pazu:

Det enda som är bra med denna är möjligheten för de att släppa en mini-SNES i framtiden. NES har för dåliga spel för min smak.

biblioteket som följer med är inte så roligt heller, saknas en del klassiker och uppföljande lir

Medlem

Lotta ut -1-... Fö fan Nintendo...med alla millions billions på Pokemon Go kan ni ju sträcka er till 10.

Gen
Medlem
Skrivet av Leffe76:
Skrivet av Gen:

Tycker priset är för saftigt. 499kr hade jag däremot kunnat gå med på.

Inte samma produkt iofs, men den kostade ju 1500 spänn för nästan 30 år sedan och då med enbart Ice climber. ☺️

Precis, inte samma produkt Kan inte vart speciellt kostsamt att knåpa ihop hårdvaran samt samla ihop några gamla licenser.

Medlem

Varför oh varför har de begränsat den till 30 spel. Använd någon wii-store-thingy för att låta användarna köpa och ladda ner gamla spel för en 10-20kr per spel och släpp lös "hela" arkivet.

...som det är nu kommer jag köpa en sån enhet enbart för att rycka ut hårdvaran och stoppa in någon rasPI och något minneskort för att lagra samtliga spel och spela igenom istället. Vilket är synd, det ska inte behövas!

1
Skriv svar