Se Trevor-skådisen Steven spela Trevor i galen GTA V-kortfilm

Robot
Se Trevor-skådisen Steven spela Trevor i galen GTA V-kortfilm
MEG
Medlem
Se Trevor-skådisen Steven spela Trevor i galen GTA V-kortfilm

Hahaha den var riktigt bra


signatur

Death is only the beginning

Medlem

HAHA tack för morgon skrattet :D!

Medlem

Trevor är ju het!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av legendofkarl:

Trevor är ju het!

Ja, nästan läbbigt.


signatur
Medlem

Han verkar vara en schyst skådespelare och satan vilken läcker fysik han har.

CTI
Medlem

Beware of the Bunny!

Riktigt nice film.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Det enda jag behöver till GTAV är en Ballad of insane Trevor. Jag kunde inte bry mig mindre om alla online-tilläggen de gjort när det inte ens går att köpa bilarna, husen och vapnen längre eftersom priserna är helt vansinniga. Jag vägrar att göra pengahacken också och Shark cards är helt otänkbart.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

http://www.imdb.com/name/nm1476804/ <- ser ut som hans karriär går mkt bättre sen gta 5

Medlem

så sjukt nice, mer Trevor åt folket =D

Medlem
Skrivet av azynkron:

Det enda jag behöver till GTAV är en Ballad of insane Trevor. Jag kunde inte bry mig mindre om alla online-tilläggen de gjort när det inte ens går att köpa bilarna, husen och vapnen längre eftersom priserna är helt vansinniga. Jag vägrar att göra pengahacken också och Shark cards är helt otänkbart.

Att köpa pengar i ett spel som GTA var det nog sämsta dom kunde göra, allt förlora värde, fan efter någon dag kunde vem som helst bah ta köpa pengar och sen skaffa sig fordon som jag heller inte tycker borde vara med i open sessions, som karuma och insurgence trucks etc.. folk kan greefa så sjukt själva mycket med dom, så av ren protest har jag inte köpt någon av dom. + att eftersom folk bara köper sina pengar så finns det inge roligt för dom att göra efter ett tag för dom behöver t,ex inte göra heists eller CEO arbete för det är juh bara onödigt

Medlem

Nääee.. Tycker inte de lyckades fånga GTA-feelen alls. Kändes bara off hela grejen

Gnällkuk

Genialisk Trevor är lätt en av de bästa karaktärerna någonsin skapad till ett spel!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Corridor Digital <3

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av autograph:

Tyckte han var mycket lik Gustavo Gaviria i Narcos, hehe.

1
Skriv svar