Digital Foundry: "Gears of War 4 är det mest tekniskt imponerande Unreal Engine-spelet"

Robot
Digital Foundry: "Gears of War 4 är det mest tekniskt imponerande Unreal Engine-spelet"

Analyserar grafiken på både Xbox One- och pc-versionen ner till det minsta grässtråt.

#gears-of-war-4


Medlem
Digital Foundry: "Gears of War 4 är det mest tekniskt imponerande Unreal Engine-spelet"

Såg den igår och testade spelet nu, fungerar över förväntan i 1440p på mitt 970 , hoppas de patchar in för Multi GPU snart se de sa att de skulle göra efter release så att jag kan använda båda 970s )

Medlem

riktigt kul o se pc version och även konsolversion. blir nog ett köp bara för stödja väl utvecklat spel

Medlem

Jag kommer köpa spelet bara för att jag gillar machoidealet det förespråkar.

Medlem

Blir kanske ett köp till julrean


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Releasehästryttare

Don't get me wrong gow4 är ett snyggt spel, men det är ju fortfarande inte i närheten så snyggt som tex detta tech demo som nu är snart två år gammalt

Medlem
Skrivet av Devan:

Don't get me wrong gow4 är ett snyggt spel, men det är ju fortfarande inte i närheten så snyggt som tex detta tech demo som nu är snart två år gammalt

https://www.youtube.com/embed/KEZ69WWmh3A

UE är fantastiskt vackert. Men det är svårt att jämföra något så odynamiskt som det tech demot med ett helt spel Det är även säkerligen löjligt högupplösta texturer på allt för att vara så imponerande som möjligt. Men väldigt snart kommer vi säkert att befinna oss i en sådan spelmarknad

Medlem
Skrivet av Devan:

Don't get me wrong gow4 är ett snyggt spel, men det är ju fortfarande inte i närheten så snyggt som tex detta tech demo som nu är snart två år gammalt

https://www.youtube.com/embed/KEZ69WWmh3A

Det är ett tech demo, där man kan lägga ALL fokus på en liten del. Självklart ser det inte ut som ett tech demo.

Och för det andra så kan inte konsoler pressa ut något ens i närheten av det.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:
Skrivet av Devan:

Don't get me wrong gow4 är ett snyggt spel, men det är ju fortfarande inte i närheten så snyggt som tex detta tech demo som nu är snart två år gammalt

https://www.youtube.com/embed/KEZ69WWmh3A

Det är ett tech demo, där man kan lägga ALL fokus på en liten del. Självklart ser det inte ut som ett tech demo.

Och för det andra så kan inte konsoler pressa ut något ens i närheten av det.

Hur vågar du säga att konsoler inte är lika bra som pc!? *tänder facklan och plockar upp högaffeln*

Medlem

stöddig vind? What? Translation SYNTAX ERROR?

Medlem

Förklara vad en "stöddig vind" är. Blev det lost in translation?
Vad är det på engelska, "Heavy wind"?

https://www.google.se/search?q=Heavy+wind&tbm=isch&tbo=u&sour...


signatur

autograph

Medlem
Inaktiv

Jag tycker inte GoW4 ser särskilt imponerande ut. Tekniskt sett är det säkerligen bra då det använder den bästa spelmotorn. Men designmässigt etc. såg det väldigt grått och "generic" ut.

För de som ändå är intresserade så kan jag ju tipsa om att det går att köpa GoW4 Digital version (Ska funka på PC & Xbone) på tradera för typ 300kr. Detta tack vare alla bundle-koder som Nvidia delar ut med sina grafikkort

Inaktiv
Skrivet av anon_319742:

Jag tycker inte GoW4 ser särskilt imponerande ut. Tekniskt sett är det säkerligen bra då det använder den bästa spelmotorn. Men designmässigt etc. såg det väldigt grått och "generic" ut.

För de som ändå är intresserade så kan jag ju tipsa om att det går att köpa GoW4 Digital version (Ska funka på PC & Xbone) på tradera för typ 300kr. Detta tack vare alla bundle-koder som Nvidia delar ut med sina grafikkort

Kan ju hälsa herrn att Gears of war 4 utan tvekan är det snyggaste spelet just nu på konsol (framförallt ned HDR). Det finns ponies o andra kryp som skriker "men uncharted 4 då!!!" Men dem avfärdar man snabbt med ett humpf, ingen HDR . Sen att gears dessutom är både fantastiskt bra i single play, coop , versus och horde gör ju inte saken sämre. Coalition har verkligen visat var skåpet ska stå och lastat handsken när det gäller grafik på konsol.

Medlem

Tror Carl Johansson-Sundelius använde sig av google translate och försökte översätta "tough winds", men detta är bara spekulationer

1
Skriv svar