Skyrim: Special Edition färdig - här är (de nya) systemkraven
Storleksskillnad mellan NA- och EU-versioner är inget ovanligt. North America har oftast bara Engelska, Franska och Spanska medan EU kan ha väldigt många fler (dock inte lika vanligt med översatt ljud till alla språk).
Dock är det även vanligt att Ryska och Arabiska har separata versioner pga restriktioner och dyl.
Blir nog att mysa framför TV:n under mörka vinterkvällar med detta.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Jag som precis har avslutat Skyrim... eller ja, spelat det mesta av det... finns en hel del kvar att göra. Nu läste jag detta samt en grej om hur man finner spell tome bound bow tidigt och fick lust att köra om en archer. Inte bra detta, jag som har annat att göra.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Jag som precis har avslutat Skyrim... eller ja, spelat det mesta av det... finns en hel del kvar att göra. Nu läste jag detta samt en grej om hur man finner spell tome bound bow tidigt och fick lust att köra om en archer. Inte bra detta, jag som har annat att göra.
Glöm inte att du måste spela Enderal också.
Glöm inte att du måste spela Enderal också.
Bra att du påminde mig, nu kommer det försvinna ytterligare en vecka eller två...
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Är det så att man behöver köpa det på nytt nu? Jag är sugen att spela skyrim igen men vill vänta på det här.
Är det alla DLC med också?
Alla konsollägare måste köpa det på nytt (alla dlc är inkluderade), om du äger spelet + alla dlc på PC så får du det gratis
Är det så att man behöver köpa det på nytt nu? Jag är sugen att spela skyrim igen men vill vänta på det här.
Om man äger alla DLCs till Skyrim så får man Special Edition gratis på Steam när det kommer ut. Och ja, det innehåller all DLC.
Det var ju inte så maffigt de där kraven.
Om man äger alla DLCs till Skyrim så får man Special Edition gratis på Steam när det kommer ut. Och ja, det innehåller all DLC.
Om man bara äger grundspelet då?
Om man bara äger grundspelet då?
Då får du köpa den nya versionen om du vill ha den. Inte säker på om jag har alla DLC, kankse värt att kolla upp.
Har fortfarande inte spelat spelet, men ser nästan dagligen steam-buddies som spelar det... Seriously: Dagligen!
Så man måste ju testa någon dag när man får lite ledig tid över... (3 veckor senare kommer man ut ur idet, orakad och 20 kg lättare.)
*tyngre
Bara snabbmat!