Då tar Transport Fever över efter Open TTD/Transport Tycoon

Medlem

TT/TTD/OpenTTD är nog ett av de spel jag spenderat totalt mest timmar med genom åren. Inte spelat på länge nu dock, ska bli kul att testa detta.

Medlem

Har jag missat något nu, eller är detta en riktig uppföljare till TTD?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tror jag inte men dom kanske hoppas det ska bli det..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Så det är av samma utvecklare som Trainfever.

Ett spel jag VILL gilla, men som har så många problem som aldrig blev patchade.

Som att produktion från fabriker helt plötsligt slutade, och du fick ingen information om varför, det tog bara helt plötsligt stop.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Svinfet:

Varför inte ha rubriken "8 nov tar Transport Fever över efter Open TTD/Transport Tycoon", istället för en clickbait-bladet-rubrik?

Skitrubriker av den här typen sänker hela sitens trovärdighet och helhetsintryck nåt enormt.

Enkelt: vi (och alla andra) gör det för att folk ska läsa mer än bara rubrikerna, och för att det ger sidvisningar.

Med andra ord tycker ni det är bättre att folk stör sig på rubrikerna genom att lägga er på Aftonbladets beundransvärda nivå istället för att få folk att vilja läsa artiklarna genom att faktiskt skriva bra artiklar.

Med sidvisningar förstår jag att du menar mer reklamexponering.

Sen gör inte alls "alla andra" så. Det är bara talanglösa som inte kan skriva så folk vill läsa som gör så.

Skönt att få höra din positiva feedback så att jag efter 15 år som skribent äntligen får lära mig vad som fungerar och inte här på FZ.

Man väljer andra sidor istället, så enkelt är det.

Medlem

Får la se om detta blir bättre än "Train Fever" dåra.

12
Skriv svar