Titanfall 2 – Så ska kampanjen bli lika gripande som de första Call of Duty-spelen
Jesse Stern menar att Titanfall 2-kampanjen är lika bra som de första Call of Duty-spelen och ökända uppdrag som "No Russian".
#titanfall, #titanfall-2, #call-of-duty-modern-warfare-7, #overwatch
Visst är det ett onlinespel men en kampanj ger ett mervärde då man bättre kommer att lära känna karaktärerna. Varför krigar de emot varandra och är det olika fraktioner m.m. Att lära känna dess universum lär öka spelglädjen och visst var 1:an bra där man kunde röra sig mer fritt än i en vanlig shooter.
Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"
Visst är det ett onlinespel men en kampanj ger ett mervärde då man bättre kommer att lära känna karaktärerna. Varför krigar de emot varandra och är det olika fraktioner m.m. Att lära känna dess universum lär öka spelglädjen och visst var 1:an bra där man kunde röra sig mer fritt än i en vanlig shooter.
Håller helt med dig! Ett kampanjläge kan ge riktigt mycket. Jag saknar det till och med i spel där jag redan känner till universumet, t.ex. i Star Wars: Battlefront.
Någon annan som stör sig på repetiva mönster som :
Vapnet är alltid uppe å viftar , samt samma animationer.
Arcadekänslan att fiender dyker upp lite trist och ofilmiskt satt säga . En vän visade en enkel och en fantastisk sak på animeringar som innefattade ragdollmönster på rörelse som tekniskt sätt i spelindustrin skulle ge otroligt mänskligkänsla i allt dvs , aldrig repetiva rörelsemönster!
Hoppas inte jag blir stenad av massa elitegamers nu bara
Någon annan som stör sig på repetiva mönster som :
Vapnet är alltid uppe å viftar , samt samma animationer.
Arcadekänslan att fiender dyker upp lite trist och ofilmiskt satt säga . En vän visade en enkel och en fantastisk sak på animeringar som innefattade ragdollmönster på rörelse som tekniskt sätt i spelindustrin skulle ge otroligt mänskligkänsla i allt dvs , aldrig repetiva rörelsemönster!
Va?
autograph