The Divisivion patchat med radvis av förändringar
Massive har inte gett upp hoppet om New York än. Har du?
#massive-entertainment, #tom-clancys-the-division
Ingen liten lista det där ^^
Någon aktiv spelare som vet om spelet har förbättrats genom tiden eller om det fortfarande är meh?
Beror väl lite på. Jag har spelat sen release och det är förmodligen mitt GOTY.
Dom gör ju förbättringar hela tiden känns det som fast det var ju verkligen inte 100 från början. Denna updaten känns riktigt bra så jag tycker helt klart det är värt att testa igen.
Hoppas bara på ny expansion snart börjar bli lite att göra
Någon aktiv spelare som vet om spelet har förbättrats genom tiden eller om det fortfarande är meh?
Dom gör ju förbättringar hela tiden känns det som fast det var ju verkligen inte 100 från början. Denna updaten känns riktigt bra så jag tycker helt klart det är värt att testa igen.
Är det värt att köpa?
Läste patch notes för PTS för nån månad sedan, och massor av förändringar som jag tyckte var konstigt inte ens existerade innan som inventory-hanteringen.
Märks att Massive inte har erfarenhet av denna typ av spel tidigare. Hoppas dom lärt sig en del och jag inväntar tålmodigt deras nästa titel.
Jag haffade för under 200 spänn på rea till Xbone för en dryg vecka sedan. Har inte spelat så hemskt mycket men tillräckligt för att konstatera att det är kul pang-pang men något monotont och dåligt på att kommunicera relevant info till spelaren. Får väl prova ikväll med uppdateringen - mindre bullet sponge-beteende hos lede fi låter bra
Jösses vilken patch, är ju nästan ett nytt spel Kul att de till slut lyssnade på kritiken! Får nog testa... sen, just nu är det bf1 och ow för hela slanten.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Hur är det med fusket i spelet ?
Jag slutade spela helt drygt 2 veckor efter releasen då det fullständigt exploderade av fuskare...
Sedan dess har jag inte rört spelet alls.
/Homie
Sometimes there is a moment as you are awakening
When you become aware of the real world around you
But you are still dreaming.
You may think you can fly but you do better not try.
Nä, jag har inte gett upp hoppet. Jag bäntar på att det ska vara värt att köpas om jag får tid till att spela det dvs.
Är det värt att köpa?
Kolla in lite vad det är för typ av spel först. Ser det ut som nått du skulle gilla så kör! Går ju att få ganska billigt idag