World of Warcraft: Legion 7.1 ute med massor av nytt innehåll
Någon annan som har problem med fps drops sen patchen trycktes in?
Inte vad jag märkt under dom 4 timmarna jag hann med innan jobbet dock. Kanske kom det under eftermiddagen? Hoppas det släpper till inatt.
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Inte vad jag märkt under dom 4 timmarna jag hann med innan jobbet dock. Kanske kom det under eftermiddagen? Hoppas det släpper till inatt.
Kollade på WoW forumet och där verkar det vara en hel del som har samma problem. Bara i dungeons det händer också.
Skumt.
Kollade på WoW forumet och där verkar det vara en hel del som har samma problem. Bara i dungeons det händer också.
Skumt.
Jag har inte kollat så mycket på forumen, och jag har inte haft något problem med fps sedan patchen släpptes, även om jag hade latency-problem till en början.
Men ifall du inte provat det än så skulle jag ta en titt på addons och om det inte är någon av dem som skapar problem. Addons som recount och skada har tidigare haft problem som sänker folks fps, så om du använder någon av dem så skulle jag prova att inaktivera dem för att se ifall det hjälper.
Lycka till!