Battlefield 1 – jämför grafiken till PS4, XONE och PC
Jag älskar det dom lägger ut, dom är unika för dom tekniska redskapen dom har, har ingen annan än dom och det är nåt dom borde vara stolt över. Dom är ju av bestående av 4 pers som man hör i videos. Och verkligen lägger ut videos och inga så kallade clickbait och random videos utan idéer som många större TechTubers gör idag.
Tycker det har börjat spåra ur i deras kommentarsfält nu för tiden också... Och dom är inte en kanal med ens 500k och ändå börjar det spåra ur.
Så jävla kefft spel !
Används kefft fortfarande? Trodde det dog ut för 12 år sedan när jag var 15.
Snarare nyfött ord i svenska ordboken
Så jävla kefft spel !
Utveckla gärna.
Samma skit hela tiden och absolut ingen äkta stridkänsla nånstans ! Har aldrig ens funnitsi något av bf-/cod-serie
Så jävla kefft spel !
Så jävla kefft spel !
Utveckla gärna.
Samma skit hela tiden och absolut ingen äkta stridkänsla nånstans ! Har aldrig ens funnits i något av bf-/cod-serie
Så du har spelat alla BF och COD? Varför?
Ge något exempel på några spel som du gillar, som är varierande och som har äkta stridskänsla?
Det vore intressant att veta!
autograph
Så jävla kefft spel !
Så jävla kefft spel !
Utveckla gärna.
Samma skit hela tiden och absolut ingen äkta stridkänsla nånstans ! Har aldrig ens funnitsi något av bf-/cod-serie
Det är Tv-spel? Vad förväntar du dig? Att det ska lukta lik och krut oxå..
Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch
Så jävla kefft spel !
Så jävla kefft spel !
Utveckla gärna.
Håller med dig, men det är därför man inte köper detta spelet, eller något bf spel för den delen :), så säg mig inte att du köpte spelet och blev förvånad? Jag slutade spelade efter battlefield 2, då jag insåg att det är likadant hela tiden. Däremot erkänner jag att det inte är Battlefield seriens fel, utan mitt eget, jag gillar helt enkelt inte orealistiska krigs spel.
Så jävla kefft spel !
Så jävla kefft spel !
Utveckla gärna.
Samma skit hela tiden och absolut ingen äkta stridkänsla nånstans ! Har aldrig ens funnits i något av bf-/cod-serie
Så du har spelat alla BF och COD? Varför?
Ge något exempel på några spel som du gillar, som är varierande och som har äkta stridskänsla?
Det vore intressant att veta!
Har spelat tillräckligt med skitspel från cod o bf för att fatta det...Arma är det närmaste realitet-strid som kan nämnas enligt mig men tyvärr så har inte utvecklarna där inte ens i närheten samma budget som cod/bf. Kanske överdrev med äkta stridkänsla, men blir förvånad när 10000 kulor/sek bara swishar förbi hela jävla tiden. Lite måtta på det och mycket mer smyga, ta skydd, mer strategi o mer strid i byggnad än rush, rush o rusha på öppen mark. Bitch please!
Så jävla kefft spel !
Så jävla kefft spel !
Utveckla gärna.
Håller med dig, men det är därför man inte köper detta spelet, eller något bf spel för den delen :), så säg mig inte att du köpte spelet och blev förvånad? Jag slutade spelade efter battlefield 2, då jag insåg att det är likadant hela tiden. Däremot erkänner jag att det inte är Battlefield seriens fel, utan mitt eget, jag gillar helt enkelt inte orealistiska krigs spel.
Varför körde du BF2 då? Det är ju inte direkt ett "realistiskt" spel.
Varför skriver ni om detta nu?