Rykte: Storlek och upplösning på Nintendo Switch-skärmen

Robot
Rykte: Storlek och upplösning på Nintendo Switch-skärmen
Medlem
Rykte: Storlek och upplösning på Nintendo Switch-skärmen

Nintendo spinner vidare under parollen meh-hårdvara men bättre på innovation än konkurrenterna

Medlem

Det låter ingen höjdare. Ska ett gäng personer sitta och titta på en lågupplöst liten skärm.

Medlem

Multi-touch, Wii, storlek hit, utlösning dit, whatever bara massa wank ändå för att mjölka pengar

...tycker det var lite olämlig bild på artikeln också, kollar man på den ser man tydligt att nakna vader visas helt öppet!

Medlem
Medlem

Rykten är bara rykten, tror på detta när jag ser det officiella.

Inte för att det gör mig något om vad för hårdvara konsolen har så länge spelen levererar.

Medlem

Om ändå Nintendo för en gång skull kunde ha både hårdvaran och finessen.
Ja dom gör bra spel o grafik är inte allt, men deras hårdvara är alltid klen vilket även påverkar helhetsupplevelsen

Medlem
Skrivet av gusgun577:

Om ändå Nintendo för en gång skull kunde ha både hårdvaran och finessen.
Ja dom gör bra spel o grafik är inte allt, men deras hårdvara är alltid klen vilket även påverkar helhetsupplevelsen

Tja, en 1080p skärm vore väl ändå inte för mycket att inkludera åtminstone?

Medlem

720p, 60 fps duger fint i bärbart läge. Glöm inte att den unleashar när den dockar till TVn!

Medlem

Precis som jag misstänkte. 1080p hade bara slukat mer batterier.

Medlem

720p räcker på en 6,2", sen tycker jag att de kunde nog allt ha haft en 7" skärm... Har man varit med sen 8-bitars börjar man ju bli gammal å ser dåligt


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Undrar om den kör 720p på batteri och 1080p på TV med extra ström.

Medlem
Skrivet av Sunray:

Undrar om den kör 720p på batteri och 1080p på TV med extra ström.

Förhoppningsvis.

Avstängd

Om det är touchscreen så finns det stor potential för 3DS Virtual Consoles, exempelvis kan "3DS skärmarna" delas in horisontellt med nedre skärmen mindre då den oftast brukar vara en mindre aktiv skärm (t.ex. Pokémon-spelen) men detta kmr så klart inte fungera lika bra för spel som Yoshi's Island DS där varje bana täcker båda skärmarna.

Släng gärna in Gamecube-spel i Virtual Consoles som SMS och SSBM så kmr mjölkandet att gå bättre med mindre friktion så att säga!

Medlem

Låter vettigt. 720p är tillräckligt för ett 6,2" skärm.

MEG
Medlem
Skrivet av Sapiens:

Multi-touch, Wii, storlek hit, utlösning dit, whatever bara massa wank ändå för att mjölka pengar
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lz2gm6HvuU1qdlh1io1_400.gif

...tycker det var lite olämlig bild på artikeln också, kollar man på den ser man tydligt att nakna vader visas helt öppet!

Alla bolag vill tjäna pengar


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Sunray:

Undrar om den kör 720p på batteri och 1080p på TV med extra ström.

Vore väl trevligt, men det kan vi nog glömma är jag rädd, finns inga skäl för dom att ändra på det :/


signatur

Retro.

1
Skriv svar