Titan quest, security module cannot be activated

Medlem
Titan quest, security module cannot be activated

Halloj där, jag blev för en tid sedan ganska kär i TQ efter att ha lirat demot osv.. jag beställde då skiten från cd-wow trots att jag visste att leveranstiderna är sanslösa. Jag gjorde detta eftersom jag visste att jag skulle iväg i ca tre veckor kort efter beställningen. Dock så var längtan efter liret så stort att jag tyvärr laddade ner skiten, men eftersom jag fick bluescreen och total krash efter 5-10 mins beslöt jag för att vänta..
Jag vill även poängtera att jag alltid annars kör med no-cd crack eftersom jag i nuläget saknar DVD-spelare och måste hämta den ända från brorsan. Hur som helst så kom jag hem och skiten funkade inte, inte ens med helt riktig CD-key, antog att det var installationen som var knäpp, hämtade dvdn och installerade med skivan. FYYYFAN vad tid det tog, minst 20 mins min dvd-spelare måste vara knäpp.
Sen när skiten var klar och jag ska starta spelet får jag upp "a security module could not be activated. This program can not be executed".
Normalt sett skulle jag fråga tech support om nåt är galet eller kolla forumen, men eftersom det inte finns någon tech support och IGN forumen är totalt crap och vill inte låta mig registrera och det är omöjligt att söka utan att vara användare vänder jag mig mot FZs användare.
Är det någon av er som vet ifall detta problemet kan lösas på något sätt? Jag hade tänkt prova att uppdatera skiten och se vad som händer, men jag tror inte att det kommer att funka och jag slipper helst ominstallera eftersom det verkar ta sån in i helvete lång tid..
Själv misstänker jag att det är dvdspelaren som keffar upp skiten, men då jag inte vet något om sådant avhåller jag mig från att dra några slutsatser.
Tack på förhand, sno0zer.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar