V:TM:Bloodlines problem

Inaktiv
V:TM:Bloodlines problem

Hej, jag har lite problem med Bloodlines. När jag startar spelet så visar skärmen över vänstra hörnet av bilden, dvs jag kan inte se hela menyn i spelet. Jag har provat att ställa om upplösningen i spelet och genom grafikkorts inställningarna med problemet kvarstår. Jag har ett ATI (Club3D) Radeon X1800XT.

Tack på förhand och

se upp för velociraptorn!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Prova installera om, är du rädd om sparningarna så kopiera dom någonstans.

Medlem

Själv har jag en autojustering på min gamla skärm då det är bara att tycka på knappen så löser det sig för det mesta...
Annars kan du alltid prova att ställa skrivbordets upplösning till samma som i spelet (eller tvärtom om du kommer åt menyn tillräckligt), det brukar göra saker smidigare.

När jag ändå är här så kan jag passa på attt fråga om ett litet problem som jag kört in i...

Fat Larry vill inte ge mig hans quest. Har köpt i stort sett alla vapen han hade att sälja och han vill fortfarande inte yppa ett ord om det. Och då jag spelar Nosferatu så kan jag inte heller få 'A Confession' utan att först göra 'Traffik'. Ska precis iväg till Hollywood och har redan gjort alla andra Downtown quests så jag är inte så sugen på att ladda om till då jag först kom dit.
Har sensaste patchen (oofficiella 3.0). Alla tips är välkommna eller om någon vet hur man aktiverar questen via konsolen.


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Inaktiv

Ja antingen e patchen knas eller så kanske du inte har nån 'feat' så att säga som behövs för att Fat Larry ska 'lita' på dig.


signatur

- Jag Står Ensam Med Ett Rostigt Järnrör Omgiven Av Dysterhet I Ett Vitt Tyst Helvete -

1
Skriv svar