Capcom vill jaga monster på större skärm

Robot
Capcom vill jaga monster på större skärm
Medlem
Capcom vill jaga monster på större skärm

Bärbart är väl sjukt populärt här...

Smarta telefoner någon?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Vill helst inte behöva skaffa en stationär konsol för Monster Hunter... PC eller Switch för min del. Hoppas verkligen på att de är intresserade av Switch.

Medlem

Spelen har sett onekligen intressanta ut! Men har inte införskaffat något av dom pga att det är till 3DS. Jag har en 3DS men vill inte spela ett sådant spel på den bara Vill ha en "riktig" kontroller i näven!

Medlem

Ja men ge oss ett bra monster hunter till pc då! Skulle vara as coolt o köra coop o döda mega monster med polarna.

Dock vet jag att dessa spel kan bli en jäkla massa grind i... Vilket inte alls brukar locka spelarna i väst.

Medlem
Skrivet av gusgun577:

Ja men ge oss ett bra monster hunter till pc då! Skulle vara as coolt o köra coop o döda mega monster med polarna.

Dock vet jag att dessa spel kan bli en jäkla massa grind i... Vilket inte alls brukar locka spelarna i väst.

Finns redan till PC, men bara i China.

http://monsterhunter.wikia.com/wiki/Monster_Hunter_Online


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag spelar mycket på mina bärbara maskiner men just den här typen av spel känner jag inte riktigt att det lämpar sig jättebra för bärbart, är mest därför jag inte satt mig in i det så mycket så ett ordentligt Monster Hunter på PS4 eller PC är nästan ett givet köp för mig.


signatur

// Bacon <3

Medlem

monster hunter finns till wii u, så de menar väl att de ska bredda med fler konsoler?


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem
Skrivet av farbrorwiwi:

monster hunter finns till wii u, så de menar väl att de ska bredda med fler konsoler?

fast det är väl den gamla versionen? Den nyaste är bara 3ds har jag för mig.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av gusgun577:

Ja men ge oss ett bra monster hunter till pc då! Skulle vara as coolt o köra coop o döda mega monster med polarna.

Dock vet jag att dessa spel kan bli en jäkla massa grind i... Vilket inte alls brukar locka spelarna i väst.

Bygger dom bara in lite microtransaktioner ska nog grind-delen lösa sig för oss i väst. Funkar i GTA Online iaf


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Ctrl:
Skrivet av farbrorwiwi:

monster hunter finns till wii u, så de menar väl att de ska bredda med fler konsoler?

fast det är väl den gamla versionen? Den nyaste är bara 3ds har jag för mig.

Precis, det Monster Hunter som finns till Wii U är Monster Hunter 3 i högre upplösning...som i orginal är till Wii, så det är rejält jädra gammalt vid det här laget (det släpptes 2009 i Japan, 2010 i EU/US/AUS)


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Seraium:
Skrivet av gusgun577:

Ja men ge oss ett bra monster hunter till pc då! Skulle vara as coolt o köra coop o döda mega monster med polarna.

Dock vet jag att dessa spel kan bli en jäkla massa grind i... Vilket inte alls brukar locka spelarna i väst.

Finns redan till PC, men bara i China.

http://monsterhunter.wikia.com/wiki/Monster_Hunter_Online

Ja det vet jag, därför jag skrev ett "bra spel till pc" inte mmo skit som bara är grind och pay to win

Medlem
1
Skriv svar