EVE Online är nu gratis att spela – säg farväl till verkligheten!

Robot
EVE Online är nu gratis att spela – säg farväl till verkligheten!
Medlem
EVE Online är nu gratis att spela – säg farväl till verkligheten!

Yay!


signatur

Niet.

Medlem

Undrar om man ska ta och boota upp gamla Marsaac, känns lite meningslöst dock. Kommer inte kunna flyga ens hälften av skeppen jag har om jag förstått systemet rätt.

Medlem

Mer Unlimited trial än F2P


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Tips til nybegynnere:
Ikke bare spill alene, snakk til folk og vips så en dag får du invitasjon til å bli med i et "corporation" og da kan du havne hvor som helst.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Mer Unlimited trial än F2P

Så det är inte gratis på riktigt?

Inaktiv
Skrivet av Star Lord:
Skrivet av Kleptoman:

Mer Unlimited trial än F2P

Så det är inte gratis på riktigt?

Omega Clone State är till synes väldigt begränsat, vad jag har testat. Kan inte använda min Converter, eller vad det skeppet nu igen heter.

Medlem

Det är rätt begränsat, ja. Men det är åtminstone ingen tidsbegränsning. Mycket för pengarna!
...och en bra anledning att prova spelet för dom som inte gjort det. Tyckte det var ett av de bästa spelen jag provat i två års tid med ett fantastiskt community och verkligen ett annorlunda mmo.

Medlem

Kickade igång ett nytt konto och provade på.. Det har blivit lite snyggare sen sist jag körde, men det är en SÅ avtändande när man flyger igenom andra skepp, eller när missiler och laserstrålar går igenom skepp och bråte som är stationerade i rymden :/
Och om det ändå gick att borda fiendeskepp och ta över dem, men inte det heller *suckar*

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Kickade igång ett nytt konto och provade på.. Det har blivit lite snyggare sen sist jag körde, men det är en SÅ avtändande när man flyger igenom andra skepp, eller när missiler och laserstrålar går igenom skepp och bråte som är stationerade i rymden :/
Och om det ändå gick att borda fiendeskepp och ta över dem, men inte det heller *suckar*

Jag skapade ett konto bara för att påpeka att två tredjedelar av det du skriver är osanning.

Gen
Medlem

Sägs ta oerhört lång tid att lära sig skiten. Vintern blir lång :>

Medlem
Skrivet av Pancocco:

Jag skapade ett konto bara för att påpeka att två tredjedelar av det du skriver är osanning.

Jag kan spela in nästa gång jag lirar och visa när det händer.

1
Skriv svar