Nu kan du skicka gåvor och skriva önskelista i Origin

Robot
Nu kan du skicka gåvor och skriva önskelista i Origin
Medlem
Nu kan du skicka gåvor och skriva önskelista i Origin

Wishlist på deras 9 spel som ligger där... Kan ju räkna upp dem i huvudet. Sims 1, sims 2, sims 3, sim4, battlefield, battlefield, battlefield, battlefield & Theme Hospital... Klart.

Medlem

Var på tiden!

Medlem

Så länge deras digitala spel är dyrare än den fysiska versionen så lär man inte handla mycket hos dom.

Medlem

Jag önskar att EA gör som UBI Soft, att låta valmöjligheten finnas att kunna handla spel genom Steam. Statistiknörd som jag själv är så är det spännande att hålla koll på hur mycket tid man lagt ner i spelen, och att även ha de samlade i ett bibliotek... Inte samma sak som att ha ett "icke Steam spel" inlagt i biblioteket då jag inte kan se sådan statistik...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar