Titanfall 2:s första gratis-dlc släpps snart

Robot
Titanfall 2:s första gratis-dlc släpps snart

Nygammal karta, titan-modifieringar och mer!

#respawn-entertainment


Medlem
Titanfall 2:s första gratis-dlc släpps snart

Rekommenderar detta starkt nu när priset gått ner på det under Black Friday. Riktigt rolig SP med väldigt snygg grafik, ljudbild och design.

Medlem

Spelet behöver verkligen mer uppmärksamhet.
Riktigt bra (om än lite kort) SP kampanj, största SP överraskningen jag haft på bra jävla länge.

Sen är MP delen väldigt roligt den med. Förutom de enstaka personerna som tror att de inte märks att de smygfuskar, men det är sånt man får leva med på PC tyvärr.

Sen så gratis DLC! Behövs det mer orsak till att ge Respawn Entertainment dina pengar?! Detta spel förtjänar allt det får.

Det verkar ungefär som att EA vill att spelet ska gå dåligt med tanke på tidpunkten de släppte spelet också.

Medlem

sist jag kikade hade spelet 33 % rabatt. Tycker dock inte det är värt pengarna iaf :/

Medlem
Skrivet av Shuriko:

sist jag kikade hade spelet 33 % rabatt. Tycker dock inte det är värt pengarna iaf :/

Hur kan du veta det om du inte spelat spelet? Sen är det väl 20& till rabatt på det rabatterade priset på Origin med koden TITAN20. Alltså totalt 46,4% rabatt.

Medlem

Det är lätt värt pengarna! Riktigt bra spel, har längtat efter 2:an då jag verkligen tyckte om 1:an.

Jävligt synd bara att EA släppte det på detta sätt. Titanfall 2 har fått riktigt bra kritik och det kan jag lova är det värt!

Medlem

Tjööööööööp!!! Årets bästa lir helt klart! fan så mycket roligare än BF1!

Och bara det faktum att DLC är gratis borde uppmuntras!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:
Skrivet av Shuriko:

sist jag kikade hade spelet 33 % rabatt. Tycker dock inte det är värt pengarna iaf :/

Hur kan du veta det om du inte spelat spelet? Sen är det väl 20& till rabatt på det rabatterade priset på Origin med koden TITAN20. Alltså totalt 46,4% rabatt.

Det är väl inte så konstigt om man inte vill köpa det för det är för dyrt. Då är det inte värt det. Jag tycker också det är för dyrt. Det är "värt det" när det kanske kommer till EA Access.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Haha vadå för dyrt? Har du ätit något ruttet eller? BF1 kostar mer och har inte gratis DLC vilket innebär om man vill ha hela spelet så måste man betala ännu mer. Är ju inte så att nya spel av denna typen kostar 100 kr eller hur? Blev riktigt besviken på BF1 köpte det inte förrens här om dagen. Har spelat ett par timmar och det va länge sen jag spelade ett så drygt spel.

Titanfall 2 är så mycket bättre, det är min åsikt iallafall.

Medlem

Äntligen! Å, vad kul. Jag hade för mig att kartan skulle komma i mitten av december. Så bra att jag förbokade ändå.


signatur

autograph

Medlem

SP var bra. MP kändes mest "meh". Tyckte MP i Titanfall 1 var bättre.

1
Skriv svar