En miljon virtuella bönder har köpt nya Farming Simulator

Robot
Medlem
En miljon virtuella bönder har köpt nya Farming Simulator

(spottar ut lössnuset på golvet) JD, de e traktårns Rååls Röjs, skål bönner!

Medlem

Då var det dags igen

Medlem

Tycker Farming Simulator 17 är ett riktigt bra spel. Mer nyskapande än Call of Duty och det är ett av få spelen man kan spela samtidigt som man lagar mat och städar.
Spelet är inte utan brister men det är en bra uppgradering från förra versionen och jag personligen hade gärna sett lite mer avancerad ekonomi i spelet och självklar fixa några jobbiga buggar.

Tycker också det är bra att fler spel av den här typen når upp till ytan och lyckas för det känns lite väl enformigt när spelutvecklare endast släpper kopior av varandras spel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

MEG
Medlem

Hmm, det såg jag inte komma...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Köpte Skyrim SE och Farming Simulator 17 samtidigt, gissa vilket jag spelar mest. Det är inte Skyrim!

Medlem

Det är trevligt att folk har olika tycke och smak vad gäller spel


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Att spelet har sålt bra i Tyskland, är man ej förvånad över.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Vet inte om jag ska vara stolt över detta. Men jag är glad att jag inte är den enda.

Medlem
Skrivet av rasmusramen:

http://i.imgur.com/2BOgLqp.png

Vet inte om jag ska vara stolt över detta. Men jag är glad att jag inte är den enda.

Jag har 119h och 17/17, men fortsätter glatt dagligen

Medlem

Nu är jag nog trött. Jag läste "Farting Simulator".


signatur

autograph

Medlem

Undras om man kan använda detta i sitt civ om man sökte jobb som bonde någon dag?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Vad är det som är så kul med spelet? Haha Försöker gilla Eurotruck sim 2 men... nä.

Medlem

Innebär det att vi hittar mer/billigare eko krubb i mataffären snart?

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Hmmm? Det är en hund begraven här, tror jag....... http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artike...


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

1
Skriv svar