Ps1 promo spel

Medlem
Ps1 promo spel

Tjenare!

Finns det något intresse av "promo" spel till Ps1?

Kollade på Ebay, och där fanns det ett flertal spel där "köp nu priset" var en bit över 1000 spänn. Och det tycker jag låter väldigt mycket.

Medlem

Antar att du med promo menar recensionsexemplar/exemplar som skickats till butiker för att spelas i montrar och inte skivor man t ex fick med i playstation magasin?

De är värda mycket för att de oftast innehåller tidigare versioner av spelen med andra versionsnummer av spelen än när de släpptes, dessa är värda väldigt mycket för samlare som vill ha så kompletta samlingar som möjligt.

Medlem

Japp, precis sådana jag menar!

Jag har ett gäng sådana, och jag undrar om något av dem är intressanta för en samlare? Eller om det rentav är skit? Jag skulle säga att skivorna är i perfekt skick!

Jag har:
Chocobo Racing
Dragon Valor
Syphon Filter 1,2
Kingsleys Adventure
Time Crisis Project Titan
Ghoul Panic
Ehrgeiz
Star Ocean The Second story
Fear Effect

Vet att några av dem ska vara ganska "sällsynta"

Medlem

Om du inte har något intresse av att ha kvar dom själv själv är det väl bara slänga upp dom på Ebay eller kolla igenom avslutade auktioner om dina spel finns med där om du endast är intresserad av vad dom är värda.

Tror dock att den svenska marknaden för dessa är väldigt mycket mer begränsad.

Jag har varit samlare själv, slutat dock. Men intresset för såna här föremål har alltid förundrat mig

Medlem

Slängde upp dom på tradera med utgångspris på 50 kr!. Hoppas att det inte är för mycket. Är ny på det här med tradera

1
Skriv svar