Stardew Valley kommer till konsoler

Robot
Medlem
Stardew Valley kommer till konsoler

Men vägra släppa till mobil.. den plattform det verkligen vore asgrymt för. När man sitter parkerad vid PCn är det sällan prio att pilla med Stardew Valley.. När man sitter på tunnelbanan, dock! Men neeejdå.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Men vägra släppa till mobil.. den plattform det verkligen vore asgrymt för. När man sitter parkerad vid PCn är det sällan prio att pilla med Stardew Valley.. När man sitter på tunnelbanan, dock! Men neeejdå.

Laptop FTW!

Medlem
Skrivet av massej:
Skrivet av Preed:

Men vägra släppa till mobil.. den plattform det verkligen vore asgrymt för. När man sitter parkerad vid PCn är det sällan prio att pilla med Stardew Valley.. När man sitter på tunnelbanan, dock! Men neeejdå.

Laptop FTW!

När jag får ner en 15" laptop i bakfickan då tror jag att det är dax att börja räckna kalorier för min del

Medlem

Den verkliga frågan är ju när Duck Game ska dyka upp på ps4

Medlem

Har vi något pris ännu på spelet för konsolerna och kommer det i fysisk kopia eller bara digitalt?


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Viktiga är switch. Eftersom wiiu spel inte funkar på switch lär ju Ingen släppa wiiu spel längre

Medlem

Kan varmt rekommendera spelet till er som inte haft chans att pröva det, men det borde inte beröra någon på denna site då jag antar att dom flesta har en dator av något slag som klarar av att hantera 2d sprites.

Medlem

Har väntat på detta! Men nu har jag ju FF15 att spela igenom först..

1
Skriv svar